jak poderwać chłopaka

wtorek, 7 lipca 2009

Jak poderwać faceta gdy przeszkadza mi nieśmiałość?

Witaj! Mam pewien problem z chłopakiem i nie wiem co robić. Zaczęło się
rok temu jak zaprosiłam go na studniówkę,w sume nie chciałam z nim iść
no ale on się zgodził i było fajnie. Po studniówce kontakt się urwał,
wysłaliśmy sobie parę zdjęc i na tym koniec. Znam go już dosyć długo,
z tym ze wcześniej jakoś nie zwracaliśmy na siebie większej uwagi. On
jest ode mnie o 5 at starszy. Po dosyć długim czasie od studniówki jak
gdzieś mnie widział to się uśmiechał do mnie ale nigdy nie zagadał. W między
czasie byliśmy razem chociaż osobno na 2 weselach, troche sie bawiliśmy
ale za wiele nie gadaliśmy. Ja jestem bardzo nieśmiała i z tego co
zauważyłam on też, z tym że trochę mnie to dziwi, ponieważ on obraca się w
towarzystwie które na nieśmiałe nie wygląda i wtedy zachowuje się zupełnie
inaczej. Wszyscy mi mówią że mu się podobam, ale on się słowem nie
odezwie tylko się gapi i cały czas się uśmiecha, nie wiem czy do mnie czy ze
mnie, czy coś ze mną nie tak. A ja sama nie mam odwagi żeby z nim
porozmawiać.


ODPOWIEDŹ

Witam,
w Twojej wypowiedzi jest sporo niejasności. Zaprosiłaś go na studniówkę choć nie chciałaś z nim iść, byliście razem na weselach choć osobno? Nie rozumiem...
No ale wróćmy do Twojego problemu. Jeśli jesteś bardzo nieśmiała poczytaj post

Nieśmiałość...

tam dziewczyna też miała problem z nieśmiałością więc zamieściłam kilka ćwiczeń jak się jej pozbyć ;)

Skoro byliście razem na kilku imprezach to pewnie masz do niego numer gg, bądź telefon. Jeśli masz gg zobacz kiedy jest dostępny i napisz do niego. Nie musisz się niczego obawiać bo w każdej chwili możesz się pożegnać pod byle pretekstem. Napisz do niego tak jak do każdego innego kumpla, nie myśl o tym że Ci się podoba i nie zastanawiaj się o czym pisać. Poprostu "Cześć. Co tam u Ciebie? Coś często się ostatnio spotykamy na różnych imprezach :)" kiedy odpisze, że faktycznie, możesz napisać "Byś przyszedł pogadac a nie tylko się uśmiechasz ;p " zasugeruj mu w sposób zabawny że chciałabyś z nim pogadać. Jeśli napisze że Ty też możesz podejść napisz "no mogę ale to Ty w końcu jesteś dżentelmenem :P" Daje 99% że przy następnym spotkaniu podejdzie :) Kiedy to zrobi pochwal go za to " Ooo nie wierze, jednak podszedłeś, ciesze się bardzo" Powiedź to w sposób lekko zaczepny i kokietujący. Cały czas z nim flirtuj, uśmiechaj się. Jeśli dobrze to rozegrasz możesz mieć pewność że sam będzie szukał pretekstu do nastepnego spotkania i zacznie się pierwszy odzywać na gg :) Uwierz w siebie a wtedy wiele rzeczy przyjdzie Ci łatwiej :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz