jak poderwać chłopaka

wtorek, 28 lipca 2009

Czy różnica wieku ma znaczenie?

Witaj,

Dziwnie czuje sie pisząc do Ciebie, ale licze na to ze mi pomożesz..
Moim problemem jest to, ze spotykam sie z mężczyzną starszym ode mnie o

14 lat i nie wiem czego moge po tych spotkaniach sie spodziewac..
Chodzi o to ze chcialabym wiedziec czy jakiejkolwiek przyszlosci cos
moze miedzy nami byc.. Staram sie czasem ukierunkowac rozmowe wlasnie na
ten temat ale jestem zbywana jakims innym .. więc jak z niego moge
cokolwiek wyciagnać na ten temat.. Nie doslownie ale zebym przynajmniej
wiedziala ze warto..
Wiem ze mnie lubi ( bo to powiedzial) i milo spedza ze mna czas, ale
chcialabym wiedziec mówiac bezczelnie czy nie trace czasu..
Fakt mam dopiero 20 [!] lat on 34 i roznica wieku moze wydawac sie
znaczaca ale naprawde kiedy spedzamy razem czas ona sie zaciera..
przynajmniej jak dla mnie.. A skoro sie nadal spotykamy to chyba znaczy
ze jak dla niego tez.. ;]

Drugim problemem choc to chyba za duze slowo jest to ze chcialabym
sprawic zeby to on zaczal mnie w pewien sposob podrywac.. Ja raczej na
ogół nie mam z tym problemow ale czasem patrze na niego z perspektywy
tej wlasnie roznicy wieku.. czy wypada tak zrobic.. a moze tak itp.
I tu pojawia sie moja prośba..
Napisz prosze jak dyskretnie ale mimo wszystko skutecznie sprawic zeby
on zaczal mnie podrywac.. Jakies triki i tzw "patenty"
Pozdrawiam :)

ODPOWIEDŹ

Witam,
oj nie za ciekawie to wygląda. Macie między sobą sporą różnice wieku i mimo,
że Tobie ona nie przeszkadza dla faceta może mieć znaczenie. Wasze światy i myślenie bardzo się różnią. Ty masz przed sobą całe życie a on pewnie jest facetem po przejściach.
Zauważ, że kiedy próbujesz rozmawiać o was on szybko zmienia temat... Daje Ci do zrozumienia, że masz nie wiązać z nim swojej przyszłości. I właśnie tak zrób. Możecie się dalej spotykać ale nie ograniczaj swoich kontaktów damsko- męskich tylko do niego. Spotykaj się też z facetami w swoim wieku. Osobiście nie robiłabym sobie wielkich nadziei z tym mężczyzną, wręcz bym uważała. Może on ma rodzinę o której "zapomniał" Ci powiedzieć? Bądź ostrożna, 34 letni facet który spotyka się z dziewczyną w Twoim wieku na ogól ma w tym jakiś cel.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Dzieki ze odpisalas..

    I powiem Ci droga Uwodzicielko :)
    ...Ze gdy zaczelam sie spotykac z innym facetem (tylko kolega..) ow 34latek :) widzial mnie z nim i mialam scene zazdrosci na jego temat..
    Nie wiem co mam na ten temat myslec..
    Skoro niby traktuje mnie jako znajomą (?) to po co taki zwrot sytuacji...??
    Jakis czas temu mialam urodziny...
    zabral mnie wieczorem do restauracji na kolacje...

    Tak robi kolega...?? fakt istnieja i tacy.. ale ja jakos tego jego zachowania nie odczytuje jako zachowania kolegi...



    co o tym myslisz...??
    co to moze oznaczac....?



    Maggie

    OdpowiedzUsuń