jak poderwać chłopaka

środa, 15 lipca 2009

Jak poderwać weterynarza ;)

Droga Uwodzicielko

Zupełnie przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, ale ucieszyła mnie
informacja że chętnie pomożesz takim osobom jak ja:) Moja sprawa wygląda dość
kiepsko na pierwszy rzut oka, ale mimo to mam nadzieję, że znajdziesz
sposób na mój problem:) Byłam kiedyś w klinice weterynaryjnej i bardzo
spodobal mi się tam pewien weterynarz starszy ode mnie o 4 lata, można
powiedzieć że poczulam coś takiego jak miłość od pierwszego wejrzenia. Potem po
pewnym czasie weszlam na stronę nasza-klasa.pl i wysłałam mu zaproszenie do
moich znajomych. A po dwoch dniach ku mojemu zaskoczeniu je zaakceptował.
Nie wiem czy ten weterynarz kojarzy mnie ze zdjęcia i czy pamięta, że już
się raz widzieliśmy. Myślałam o tym żeby napisać do niego na
naszej-klasie co takiego: "cześć, ładne masz zdjęcia?" albo "ładne masz zdjęcia
może dasz się zaprosić na kawę?". Nie chcę pisać, że spotkałam go w
klinice i mi się spodobał, wolę napisać coś innego co nie ma z tamtym
wydarzeniem związku. Uwodzicielko pomóż mi coś szybko wymyślić, to dla mnie
bardzo ważne. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

ODPOWIEDŹ

Witam,
hmm odważny ruch z Twojej strony z wysłaniem zaproszenie, no ale skoro on je zaakceptował to chyba jest dobrze ;) Spróbuj się dowiedzieć czy on czasem nie jest z kimś w związku. Oczywiście nie chodzi mi o to byś go zapytała a raczej dyskretnie (np. na podstawie zdjęć) to sprawdziła. Jeśli jest sam to droga do podrywu wolna :)
Możesz do niego napisać na nk ale niech to raczej nie będzie nic w rodzaju "Ładne masz zdjęcia". Czymś takim nie zwrócisz jego uwagi. Poza tym chyba nie znacie się jeszcze za dobrze więc tę znajomość trzeba najpierw zacząć :) Nie wiem jak wyglądał wasz dialog w lecznicy i jak się do niego zwracałaś. No ale możesz zaryzykować bo chyba nic do stracenia nie masz :)
Ja bym napisała coś w rodzaju:
"Hej. Chciałam Ci podziękować za (tutaj napisz powód dla którego poszłaś do lecznicy np. za przebadanie mojego pieska. )Powiedział mi że profesjonalnie się nim zająłeś podczas wizyty :) Także oboje jesteśmy wdzięczni :)
Miłego dnia, pozdrawiam

Ps. Śliczne zdjęcia! :)"

Zawsze to jakieś rozpoczęcie rozmowy, no i lekko dajesz mu do zrozumienia że Ci się podoba a przy okazji jesteś miła i się nie narzucasz :)

Pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz