jak poderwać chłopaka

piątek, 3 lipca 2009

Nieśmiały facet. Czy wykonać pierwszy krok?

Witam,mam problem poznałam faceta który mi sie podoba.Od wspólnej
znajomej wiem że ja też mu sie podobam i wiem że wziął nawet od niej mój nr
telefonu do tej pory się nie odezwał mimo iż ja próbowałam się z nim
skontaktoawć.Jest bardzo nieśmiały co mam zrobić żeby nawiązać z nim
kontakt i go ośmelić?Bardzo proszę o pomoc:)

ODPOWIEDŹ

Witam,
potrzebowałabym trochę więcej informacji ( gdzie go poznałaś, w jaki sposób próbowałaś się z nim skontaktować, co mu napisałaś itd).
Skoro wziął Twój numer to powinien się odezwać sam, może tylko czeka na moment gdy będzie bardziej odważny ;)
Jeśli jednak nie chcesz czekać na jego ruch poproś waszą wspólną znajomą by zorganizowała spotkanie na którym oboje będziecie. Może to być zwykły wypad na piwo. Niech zaprosi Twojego faceta i np. jego kolegę. Ona zajmuje się kolegą a Ty staraj się jak najwięcej rozmawiać z Twoim "celem", uśmiechaj się, pokaż że jesteś nim zainteresowana. Jeśli chłopak poczuje że ma u Ciebie szanse powinien się otworzyć. Twoim zadaniem będzie też zdobycie jego numeru telefonu( mimo iż już go masz). Ważne by sam Ci go dał ;) Wtedy smsy staną się codziennością i drogą do kolejnych spotkań ;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz