jak poderwać chłopaka

czwartek, 16 lipca 2009

Jak poderwać brata koleżanki?

witaj:)

właśnie czytałam sobie Twojego bloga, i zobaczyłam, że mam szansę do Ciebie napisać i poprosić o poradę :)
sprawa dotyczy mojego kolegi.
Znam go dłuższy czas. Jest bratem mojej najlepszej koleżanki. Młodszym ode mnie. Ma 20 lat. Jest przystojny, ale nieśmiały. Nawet jego siostra mi to mówi. Jego zachowanie intryguje mnie od dawna. Często jesteśmy razem w towarzystwie - tzn między innymi ja, moja koleżanka i on. Jakieś wspólne wypady, wyjazdy. On wówczas w ogóle sie do mnie nie odzywa, traktuje mnie jak powietrze. Wydaje mi się to troche niegrzeczne, podejrzewalam, że moze mnie nie lubi. I ze jest małomówny. Przekonalam się jednak nie dawno, że wcale taki nie jest.
Uczy się tam, gdzie ja. Gdy spotkamy się w szkole, on nawet sam mnie zaczepia i rozmawiamy sobie. Wtedy jest miły i nie udaje, ze mnie nie widzi :) Nie wiem, czemu tak się zachowuje. Szczerze mówiąc, jego takie zachowanie przy siostrze mnie krępuje. Czuję się dziwnie, sama zaczynam mieć dystans do niego i też cieżko mi sie odezwać. Dziwny jest :) na dodatek zaczął mi się podobać.. Znam go troche i wiem, że to ogarnięty chłopak, umie sam sobie radzić i nie jest gówniarzem. Smakowity kąsek, tylko jak go schrupać?
Będzie mi miło, jeśli odpowiesz na moją wiadomość z jakąś radą :) Wiem, że starasz się odpowiadać na łamach bloga, ale jednak proszę o dyskrecję.. :)

Pozdrawiam
Ola
:)

ODPOWIEDŹ

Witam,
przykro mi ale wszystkie listy umieszczam na blogu by reszta też mogła z nich skorzystać. :)
Skoro to brat Twojej koleżanki to masz sporo okazji żeby z nim porozmawiać, wykorzystaj to! To, że podchodzi sam os siebie w szkole może świadczyć o tym, że też mu się podobasz. Według mnie wstydzi się do Ciebie zagadać przy siostrze i nie robi tego by uniknąć głupich docinek.... Jeśli masz jego gg lub numer telefonu, sama się odezwij, zapytaj co słychać itd. Kiedy następnym razem pojdziecie gdzieś wszyscy, podejdz do niego sama i powiedz: "Hej a Ty co mnie tak unikasz? Nie gryzę, nie musisz przede mną uciekać" (konieczie sie uśmiechnij żeby wiedział że żartujesz). Jesli nie masz numeru musisz go zdobyć, tylko niech on sam Ci go da! Zagadaj jakoś podczas rozmowy. Jeśli zaczniecie ze sobą pisać połowa sukcesu za Tobą :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz