jak poderwać chłopaka

wtorek, 28 lipca 2009

Jak poderwać weterynarza ;) cz. 2

Droga Uwodzicielko,

na wstępie muszę powiedzieć, że jesteś genialna:)! Weterynarz ku memu
zaskoczeniu odezwał się do mnie i napisał tak miłe słowa że aż chce
się je czytać:) Napisałam do niego słowa ktore mi poleciłaś i już po dniu
otrzymałam od niego odpowiedź, dosłownie napisał: "Cała przyjemność
po mojej stronie:) Bardzo dziękuję, jeszcze nikt mi tak miło nie
podziękował:) Również pozdrawiam i życzę miłych wakacji:)". Miałam nadzieję,
że napisze coś jeszcze, że zechce się ze mną spotkać, ale nic takiego w
jego słowach nie ma. Dlatego jestem w kropce.. Chciałabym wprost go
zapytać czy się spotkamy, jednak nie chcialabym wyjść na jakąś nachalną
kobietę. Uwodzicielko czy mogłabyś mi coś poradzić? Jak rozkręcić tę
znajomość? A może dać sobie spokój? Sama nie wiem:( Proszę Cię pomóż mi,
bardzo mi na nim zależy.
Serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedź:)

ODPOWIEDŹ

Witam po raz kolejny :)

Szczerze mówiąc wydaje mi się, że powinnaś zakończyć te znajomość bo mężczyzna nie wykazuje zbyt wielkiej chęci na spotkanie.
No ale oczywiście zawsze są co najmniej 2 wyjścia i możesz spróbować go zaprosić na jakąś kawę :) Możesz napisać coś w rodzaju " A gdybym chciała podziękować jeszcze lepiej i zaprosić Cię na kawę? Byłaby taka możliwość? :)"
Oczywiście musisz się liczyć z tym, że odmówi bo np ma dziewczynę, żonę albo po prostu nie ma ochoty. No ale bez zaryzykowania się nigdy nie dowiesz. Decyzja należy do Ciebie :)

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz