jak poderwać chłopaka

wtorek, 28 lipca 2009

Jak sprawić by on nie traktował mnie jak koleżanki?

Hej?
Zakochałam się w chłopaku z mojej miejscowości, znamy się z widzenia
parę lat jednak ostatnio zaczęliśmy więcej gadać i tak jakoś
wyszło?Staram się go zainteresować bardziej swoją osobą jednak nic z tego nie
wychodzi, traktuje mnie tylko jako koleżankę, a ja nie mogę przestać o nim
myśleć. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie, ale ja studiuję i on często
wspomina, że skończył tylko technikum i odnoszę wrażenie, że czuje się
gorszy. Ostatnio też powiedział mi, że kłamał co do swojego wieku.
Powiedział mi, że ma 23 lata a tak naprawdę jest dwa lata starszy (ja mam 20).
Jest raczej nieśmiały. Spotykamy się głównie na dyskotekach, tańczymy,
często żartuje dlaczego nie podrywa żadnej dziewczyny, a on że nie widzi
nikogo fajnego (muszę tutaj zaznaczyć, że jest bardzo przystojny i
mógłby mieć każdą dziewczynę) i zazwyczaj jesteśmy razem do końca dyskoteki
wraz z jego kolegami ( nie rusza się bez nich praktycznie nigdzie).Nie wiem
czy mam u niego jakiekolwiek szanse, proszę pomóż mi bo już nie wiem co
mam robić?

ODPOWIEDŹ

Witam,
staraj się z nim jak najwięcej rozmawiać. Jeśli się nie widzicie możesz napisać smsa albo na gg.
Tylko nie nękaj go tysiącami wiadomości dziennie! Ważne żebyście mieli ze sobą kontakt bo łatwiej będzie się spotkać, a jak się już spotkacie to będziecie mieli więcej tematów do rozmowy. Wyciągnij go na spacer, pokaż się z najlepszej strony. Oczaruj go swoją osobą. Nie będę Ci pisała gotowych tekstów bo w takiej sytuacji to bez sensu :) Bądź sobą a wtedy Cię zauważy. Moim zdaniem coś już poszło w dobrym kierunku skoro przyznał się do kłamstwa ;) Teraz staraj się z nim spędzić trochę czasu w innym miejscu niż dyskoteka i bez jego kumpli. Skoro jest nieśmiały napisz do niego pierwsza. Pokaż mu że jest fajnym facetem i jesteś nim zainteresowana ale zrób to w subtelny sposób, bez narzucania się.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz