jak poderwać chłopaka

sobota, 22 sierpnia 2009

Jak poderwać instruktora nauki jazdy?

Witam szanowną uwodzicielke!
Postanowiłam do Ciebie rowniez i ja napisac gdyz stwierdzam ze trafiłam na beznadziejny przypadek faceta trudny do poderwania, ogolnie nie mam wiekszego problemu z podrywaniem facetów ale ten przypadek okazuje sie trudniejszy niz przypuszczałam. A mianowicie moj problem polega na tym ze jest On instruktorem nauki jazdy samochodem dodam ze przystojnym i widac ze jest profesjonalista bo zachowuje dystans do osob z ktorymi ma lekcje. Tłumaczy,tłumaczy, i na tym sie konczy. Nie mam pojecia jak zagadac do niego zeby zorientował sie przynajmniej w minimalnym stopniu ze jestem nim zainteresowana. Nie chce tez zeby zaraz pomyslał sobie Bog wie co i nie chce go wystraszyc tym ze napalona laska chce sie z nim umowic bo mam jeszcze kilka lekcji do wyjezdzenia:D i tutaj kieruje swoja prosbe o pomoc i wskazowki co robic droga uwodzicielko??
Pozdrawiam:)

ODPOWIEDŹ

Witam,
oj chyba jednak ten przypadek nie jest taki beznadziejny jak Ci się wydaje :) Spędzasz z tym facetem sporo czasu sam na sam więc możesz go zacząć podrywać. I musisz zacząć działać bo zostało Ci tylko kilka lekcji ;) Nie chodzi mi jednak o jakieś gwałtowne ruchy, na początek postaraj się "wybadać" sytuację. Odezwij się do niego, możecie nawet porozmawiać o pogodzie ;) Grunt to zacząć jakoś rozmowę. Zobacz czy chętnie będzie z Tobą rozmawiał czy raczej zacznie Cie zbywać krótkimi odpowiedziami. Jeśli to drugie- odpuść. Widocznie ma żonę, dziewczynę lub po prostu nie jest zainteresowany. W rozmowie postaraj się uśmiechać i raczej na początek nie gadajcie o niczym poważnym. Pokaż że masz poczucie humoru, niech padną jakieś zabawne teksty, małe aluzje, podteksty do jego wskazówek dotyczących jazdy. Następnym razem kiedy znowu przyjdziesz na lekce wróć do jakiegoś śmiesznego tekstu który padł lekcje wcześniej, powiedz go na dzień dobry, uśmiechnij się i wsiądź do auta. Kolejna rozmowa powinna przyjść już łatwiej, może nawet on sam ją zacznie ;)

Więcej wiary w siebie! :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz