jak poderwać chłopaka

sobota, 22 sierpnia 2009

Jak nawiązać znajomość z sąsiadem brata?

Hejka!!!

Pracuje u mojego brata. I zakochałam się w sąsiedzie mojego brata i
cały czas myślę o nim jakby to było. Z widzenia się tylko znamy albo się
uśmiechniemy do siebie, ale z jego strony żadnej reakcji i nie wiem co
zrobić bo strasznie mi się podoba i jest fajny.Sytuacja jest dziwna bo od roku
się widujemy i nie wiem co mam zrobić ani cześć ani dzień dobry jak jest
starszy odemnie chyba o 2 lata i ma lat 28 a ja 26. Więc żadna różnica.
Pomóżcie bo chciałam bym z nim wkoncu zacząć rozmawiać ale on
powinnieł najpierw pierwszy się odezwać tak myślę.I chciałam bym żebyśmy się
w końcu spotykali czy na kawę czy do kina. Pomóżcie. Ola:)

ODPOWIEDŹ

Witam,
wykorzystaj swojego brata, niech Ci przedstawi sąsiada :) Najlepiej gdyby ten sąsiad go odwiedził( Twój brat może poprosić go o pomoc lub jeśli mają dobry kontakt może go po prostu zaprosić na piwo) Kiedy przyjdzie sąsiad Ty "przypadkiem" będziesz u brata. Najlepiej gdybyście najpierw siedzieli i rozmawiali w 3, będzie Ci łatwiej, staraj się uczestniczyć w rozmowie, potem niech Twój brat sobie pójdzie na chwile, będziesz miała okazję pogadać z sąsiadem sam na sam ;) Pierwsze lody zostaną przełamane bo już nie będziecie dla siebie anonimowi. ;) Kiedy go spotkasz na ulicy, postaraj się zagadać. Nie bój się wykonać pierwszego kroku.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz