jak poderwać chłopaka

sobota, 22 sierpnia 2009

Jak poderwać kierownika?

Witaj:)

Mam bardzo nietypowy problem od niecałego miesiąca pracuje i jest tam
facet który mi się bardzo podoba (jest moim kierownikiem:)
jest ode mnie straszy o kilka lat.
Po pierwszych dwóch tygodniach mój flirt z nim przynosił
efekty chodził uśmiechał się , patrzył non stop, rozmawiając przez telefon
mylił imię ( Ola wyśle ci potwierdzenie tzn Asia), nawet próbował
robić zdjęcia z ukrywacie, wie ze widziałam bo flesz było słychać a ja
odwróciłam głowę i zaczęłam się uśmiechać . Od tego dnia zrobił się
poważny widzę jak się patrzy żebym ja tego nie zauważyła :P Chce
nawiązać z nim kontakt w tym celu spytałam się czy mogę z nim jeździć do
pracy bo mieszka blisko mnie i nawet to nie skutkuje w samochodzie jest cisza
grobowa on się nie odzywa a ja nie wiem jak do niego zagadać. Nie ma
dziewczyny w pracy czasami patrząc się na mnie żartuje z dziewczynami (czyżby
żebym była zazdrosna )

Pozdrawiam Ola:)

ODPOWIEDŹ

Witam,
Ty sobie świetnie radzisz beze mnie! :)
Działasz i to z pozytywnym skutkiem. Chłopak też zaczął Cię podrywać więc jedyne czego brakuje to trochę szybszego tempa ;)
Jeździcie razem do domu, macie okazje być sami, mieszkacie blisko siebie- wykorzystaj to!
Nie bój się do niego odezwać. Jeśli jadąc słuchacie muzyki możesz powiedzieć "Ładna piosenka". Jeśli on odpowie coś półsłówkiem zapytaj z uśmiechem na buzi "Zawsze jesteś taki nieśmiały? Nie ugryzę Cię, ewentualnie połknę w całości ;) " Dasz mu do zrozumienia że chcesz z nim nawiązać kontakt i że jesteś sympatyczną dziewczyną z poczuciem humoru ;) Takie zachowanie powinno go trochę ośmielić. Potem gadajcie o wszystkim. Po kilku dniach, kiedy rozmowa zacznie się wam trochę bardziej kleić możesz go zaprosić na herbatę gdy będzie Cie odwoził. W pracy też staraj się z nim zamienić chociaż parę słów, uśmiechów i spojrzeń ;) Kuś go! Reszta przyjdzie sama :)

Mam nadzieję że napiszesz mi jak poszło ;)

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz