jak poderwać chłopaka

sobota, 22 sierpnia 2009

Chyba zakochałam się w przyjacielu...

Witaj,
mam bardzo dobrego kolege, z którym świetnie się dogadujemy. Oboje mamy
swoje "drugie połówki", jednak kilkakrotnie zdarzyło mi sie usłyszeć od
obcych osób pytanie "czy jestśmy parą" (podobno przez sposób w jaki ze
sobą rozmawiamy i patrzymy na siebie)? Po kolejnym takim pytaniu zaczęłam sie
zastanawiać, czy aby nasza znajomość przestała być już czysto
kumpelska. Również jego zachowanie czasem bywa dwuznaczne i nie wiem jak mam to
odbierać. Szczególnie na imprezach, po paru piwach mówi, że fajnie wygladam,
że jestem niesamowita kobietą itp., zdarzyło się nawet, że mnie
objął, a innego dnia trzyma dystans i jest bardzo zachowawczy. Nie potafię go
rozszyfrować... Kiedy potrzebuję pomocy, to wystarczy, że zadzwonię a on od
razu się pojawia. Każdego dnia godzinami rozmawiamy przez telefon. Nie wiem
co mam o tym wszystkim myśleć bo on ma przecież dziewczyne. Czasem zdarza
mu sie powiedzieć, że jest z nią bo ona sama sobie w życiu nie poradzi,
a innego dnia mówi, że coś tam razem planują na przyszłośc. Chialabym z
nim szczerze porozmawiać, ale nie wiem jak bo specyficzny z niego facet i
ciężko z niego coś wyciagnąć:)
a ja czuję, że przez to wszystko zaczyna mi zależeć na nim coraz
bardziej.
Jak mam sie dowiedzieć, czy jemu też zależy na mnie bardziej niż na
koleżance..

Pozdrawiam

ODPOWIEDŹ

Witam,
moim zdaniem ten chłopak nie traktuje Cie tylko jak przyjaciółki. Daje wyraźne sygnały zainteresowania. Dystansuje się jednak bo wię, że masz chłopaka, a on sam też jest zajęty... Trudna sytuacja. Chyba tylko szczera rozmowa może wam pomóc. Zanim jednak zdecydujesz się na nią przemyśl kilka rzeczy:
1. Czy zależy Ci na nim aż tak bardzo, że mogłabyś zostawić swojego chłopaka
2. Czy to nie jest chwilowe zauroczenie
3. Weź pod uwagę, że teraz świetnie się dogadujecie, ale w związkach bywa rożnie. Z doświadczenia wiem, że z przyjacielem rozmawia się inaczej niż z chłopakiem. Macie całkiem inne problemy, kiedy będziecie razem może się okazać że wcale nie potraficie się tak dobrze dogadać jak kiedyś...
4. Musisz wiedzieć, że Twój teraźniejszy chłopak i dziewczyna przyjaciela będą mieć do was żal i pewnie nie będziecie ze sobą już rozmawiać.

Jeśli mimo wszystko uznasz że jesteś gotowa spróbować to porozmawiaj z przyjacielem i powiedź mu o tym. Musisz się jednak liczyć z tym, że on może nie być na tyle odważny i wtedy wasza przyjaźń może ucierpieć. Po takiej rozmowie stworzy się między wami pewien dystans i trudno będzie go pokonać.

Decyzja należy do Ciebie.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. mam ten sam problem, tyle ze on jest wolny a ja zajeta. jestem w totalnym dolku, a zachowania ktore opisalas sa identyczne jak te miedzy nami i tez juz nie raz padaly pytania o nasz zwiazek. ehhh ciezkie to zycie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń