jak poderwać chłopaka

sobota, 22 sierpnia 2009

Co zrobić gdy chłopak się wystraszył....

Witam,
przez przypadek znalazłam Twojego bloga i postanowiłam napisać, bo mam mały problem...
Poznałam na dyskotece świetnego faceta, który bardzo mi się spodobał :) Świetnie nam się tańczyło, a potem poszliśmy porozmawiać. Problem w tym, że mam już chłopaka, ale nie jestem pewna moich uczuć do niego :( Powiedziałam mu o tym, a on się bardzo zdystansował, rozmowa przestała się 'kleić' i gdzieś się ulotnił. Podeszłam do niego i zapytałam gdzie zniknął, a on w jakiś pokrętny sposób dał mi do zrozumienia że chyba nie jest już mną zaineteresowany, ale na pożegnanie dał mi buziaka w policzek. Potem widziałam jak tańczył z innymi dziewczynami. Ale ja nie dałam za wygraną i znalazłam go na parkiecie :) tańczyliśmy jeszcze kilka razy, dodam tylko tak zmysłowo jak nigdy z nikim ;) i znów na do-widzenia się cmoknęliśmy :) i teraz nie mogę przestać o nim myśleć... Znalazłam go na naszej-klasie i zastanawiam się czy to dobry pomysł, żeby wysłać mu wiadomość? A jeżeli tak to o jakiej treści? A może wysłać zaproszenie? Ale nie jestem do końca przekonana, bo przecież on dał mi do zrozumienia że nie jest mną zaineteresowany, a jednak później dość długo ze mną tańczył (choć było to z mojej inicjatywy...) Może byłam zbyt nachalna? Albo może odstraszyło go to, że mam chłopaka? Czy powinnam podejmować jeszcze jakieś starania, bo mam straszną ochotę poznać go bliżej, ale boję się że coś sobie o mnie pomyśli...
Dziękuję z góry za pomoc!
Pozdrawiam,
Paskuda :)

ODPOWIEDŹ

Witam,
moim zdaniem chłopak się wystraszył kiedy powiedziałaś mu o swoim mężczyźnie. Może znalazłaś właśnie faceta, który uważa, że nie należy rozbijać związków! ;) Widocznie stwierdził że pobawisz się nim na dyskotece a później wrócisz do swojego faceta, a jego coś takiego nie interesuje.
Skoro znalazłaś go na naszej klasie możesz wysłać mu zaproszenie, jeśli chcesz czegoś więcej napisz też wiadomość. Sprawdź czy nie macie jakiegoś wspólnego znajomego. Jeśli tak napisz coś w rodzaju
"Hej :) Nie wiedziałam że znasz......... Przeglądałam jej/jego profil i znalazłam Ciebie:) Mam nadzieję że przyjmiesz zaproszenie. Pozdrawiam i miłego dnia życzę :*"
Jeśli nie macie wspólnych przyjaciół napisz:
"Hej. :) Powiedzmy, ze znalazłam Cie przez przypadek ;P A tak poważnie to nie mogłam zapomnieć sobotniej dyskoteki... Dawno z nikim tak świetnie się nie bawiłam i chciałam Ci podziękować :) Więc dziękuje za cudowny wieczór :*"

Chłopak powinien coś odpisać i wtedy możesz kontynuować rozmowę. Staraj się wziąć jego numer gg a później komórki. Po kilku dniach rozmów postaraj się z nim spotkać. Dobrze by było gdyby inicjatywa wyszła od niego ;)

Powodzenia! :)

2 komentarze:

  1. Ja mam podobny problem choc jestem dojrzałą kobietą.
    Zauroczył mnie męzczyzna wobec, którego byłam zbytni zaborcza. Zdystansowal sie, a potem zakonczył naszą znajomość. Po miesiacu odezwał sie do mnie pierwszy.
    Teraz nie wiem jak go znowu nie spłoszyć?
    Jak go ponownie poderwać?
    Jak sprawic, żeby nie bał się mnie i zaufał mi powtórnie?
    Co zrobić, zeby znowu mu na mnie zależało?

    OdpowiedzUsuń
  2. Paskudo - Jak dla mnie Twoje postępowanie jest bez sensu masz chłopaka i kręcisz z innym.... a co jakby Twój chłopak zaczą kręcić z inną, jak Ty byś się wtedy poczua. Brak jest jakiegokolwiek zrozumienia i konsekwencji w Twoim działaniu. Chcała byś wszystko, ale może zdażyć się tak, że nie dostaniesz nic. Na miejscu tego gościa też nie był bym Tobązainteresowany.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń