jak poderwać chłopaka

piątek, 10 kwietnia 2009

Nieśmiałość...

Cześć!!!

Mam prośbę jestem nieśmiałą dziewczyną i mam problem z poderwaniem
chłopaka i czy byś mi pomogła proszę, błagam.

Proszę pomóż mi Sylwia


ODPOWIEDŹ

Witaj,
musiałam trochę poprawić Twój list bo zrobiłaś sporo błędów, postaraj się nad tym pracować. ;)
Szkoda, że nie napisałaś co sprawia Ci największe problemy bo ciężko mi coś doradzić(nie wiem z czym sobie nie radzisz). Prawda jest taka, że jeżeli sama się nie przełamiesz to nawet ja Ci nie pomogę. Postaraj się jak najwięcej rozmawiać z innymi. Wykonaj pewne ćwiczenie: zacznij mówić ludziom na ulicy "Dzień dobry" nieważne czy ich znasz czy nie. Jeśli jesteś osobą wyjątkowo nieśmiałą zapewne przyjdzie Ci to z trudem, pamiętaj jednak że nikt Cie nie ugryzie. Kiedy mówienie "dzień dobry" przestanie Ci sprawiać problem zacznij mówić "cześć" przypadkowo spotkanym mężczyznom w Twoim wieku. Na początku jednak niech to są mężczyźni którzy nie są w Twoim typie żebyś nie czuła się niepewnie ( w innym wypadku może Ci się zacząć łamać głos). Kiedy sobie z tym poradzisz zrób to samo ale kolejny etap dotyczy mężczyzn którzy Ci się podobają. Powiedź "cześć" i idź dalej nie czekając na odpowiedź, staraj się to robić w taki sposób żeby oni myśleli że się znacie. Kolejny etap to pytanie o godzinę. Kiedy widzisz mężczyznę który Ci się podoba-podejdź do niego ,zapytaj o godzinę, podziękuj i ładnie się uśmiechnij. Jeśli mężczyzna będzie zainteresowany sam zacznie dalsza rozmowę. Wbrew pozorom te banalne ćwiczenia pozwolą Ci łatwiej nawiązywać kontakty i dodają Ci odwagi a to pierwszy krok by świat mężczyzn stanął przed Tobą otworem. Miej też na uwadze to, ze kobieta odważna jest ceniona wśród mężczyzn.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz