jak poderwać chłopaka

piątek, 24 kwietnia 2009

Odległość a związek

Witaj:) Całkiem niedawno natknęłam się na Twój blog i postanowiłam poprosić o radę:) Poznałam ostatnio faceta poprzez randkowy portal symatia.pl:) Najpierw były @ potem randki w cztery oczka, które trwaja do dziś...Wszystko by było ok gdyby ta moja ciągła niepewność:) może jestem nieco przewrażliwiona...ale nie do końca pewna czy On tą znajomość traktuje poważnie. Jesteśmy oddaleni od siebie o 100 km, więc to też jest niewygodne,ale narazie nie możemy z tym nic zrobić - spotykamy się co tydzień najczęściej w weekendy - On zawsze do mnie przyjeżdza i jest cudownie. W tygodniu natomiast wszystko jakoś niknie w codzienności życia ... niby piszemy do siebie niby dzwonimy ja codziennie smskuję pierwsza, to silniejsze odemnie ... hmm sama nie wiem czy powinnam tak pisac moze się narzucam? Znamy się krótko bo dopiero miesiąc ale zależy mi na Nim bardzo co mam zrobić by to nie "umarło"?? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam - Niepewna

ODPOWIEDŹ


Witaj,
odleglość nie powinna być przeszkodą jeśli obojgu wam zależy na związku. Sama coś o tym wiem ;)
trudno mi ocenic czy temu chłopakowi zależy na Tobie bo troche mało informacji podałaś. Może niepotrzebnie się martwisz. Najprostszym sposobem jednak będzie szczera rozmowa gdy się spotkacie. Zapytaj go czy poważnie traktuje wasze spotkania. Powiedź mu o tym co Cię męczy i czego się boisz. Jeśli z nim nie porozmawiasz nigdy się nie dowiesz :)
A jeśli chodzi o smsy to może postaraj sie pewnego dnia powstrzymać od napisania i sprawdź czy on sam się odezwie pierwszy. Obserwuj tez zachowanie chłopaka kiedy się spotykacie. Sposób w jaki na Ciebie patrzy, dotyka Cię i nawet mówi przy Tobie powinny Ci troche pomóc rozszyfrować to czy mu zależy. Czasami warto zdać się na kobiecą intuicję ;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz