jak poderwać chłopaka

piątek, 10 kwietnia 2009

Facet ma dziewczynę....

Witaj!!!
Proszę Cię o radę,bo sama juz nie wiem co mam robić...
Otoż od kilku miesięcy "kręcę"z pewnym chłopakiem,czesto sie
spotykamy,rozmawiamy,on ma dziewczyne,ale ich związek jest już tak na
prawde niczym...czyli tak jakby ze soba nie byli...no i pewnego dnia
pisałam z nim sms-y,umówilismy sie na spotkanie...rano sie budze,patrze
na telefon,a tu jakis nr napisal mi esa...odczytalam go,czytam i nie
moge uwierzyc!jego dziewczyna nawyzywala mnie i pogrozila,abym wiecej do
niego nie pisala i w ogole...ja mu od razu napisalam co sie stalo...i
to,ze daje sobie z nim spokoj,bo nie chce sie mieszac w jakies glupie
sytuacje,bo mialam ich za wiele...zalezy mi na nim...nie wiem jak sie
mogla o tym dowiedziec...zapewnial mnie ze mam jego slowo...ja sie
obawialam,ze sie ona dowie,ale on mnie uspokojal,wiec mu zaufalam...ale
sie stalo...tak jakby nie dotrzymal slowa...on nie potrafi z nia
zerwc,bo boi sie ze jej cos padnie na glowe,czyli moze sobie cos
zrobic,chcialabym miec go tylko dla siebie,a nie dzielic sie z nia
nim....ile razy mi sie zalil,ze nie ma juz sil dalej ciagnac tej sprawy
ze swoja"dziewczyna"..ja mu radzilam,zeby sprobowal jakos,ale to nic nie
dalo...najgorsze jest to ze od tamtego momentu nie odezwal sie do mnie
slowem,nie napisla,ani nic...nie wiem co sie dzieje...co mam
zrobic?pomoz mi...prosze...prosze:)
pozdrawiam...zapłakana


ODPOWIEDŹ

Witaj,
na Twoim miejscu podarowałabym sobie tego chłopaka. Skoro ma dziewczynę i spotyka się z Tobą to skąd możesz mieć pewność, że będąc z Tobą nie będzie robił tego z inną dziewczyną? Tacy faceci potrafią dobrze kłamać i udawać a zdrada przychodzi im z łatwością. Poza tym wygląda na to, ze w ogóle nie chce z nią zrywać Świadczy o tym fakt, że ona się dowiedziała o waszym spotkaniu a on po tej sytuacji się nie odezwał. Gdyby już nic między nimi nie było to pewnie nie miałaby dostępu do jego telefonu no i nie pisałaby do Ciebie bo było by jej obojętne co on robi. Chłopak milczy bo jego kłamstwa wyszły na jaw.Powinnaś jak najszybciej zakończyć tę znajomość i obejrzeć się za kimś innym. Zasługujesz na kogoś lepszego bo on nie jest tego wart.
Uwierz mi, ze szkoda łez na takiego faceta, więc się uśmiechnij a na pewno spotkasz kogoś wartościowego :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz