jak poderwać chłopaka

piątek, 24 kwietnia 2009

Jak poderwać sąsiada/ chłopaka z bloku

witam bardzo serdecznie !Mam problem ktorym bardzo mnie nurtuje i prosze o pomoc. W moim bloku mieszka chlopak ktory bardzo wpadl mi w oko zbieg okolicznosci sprawil ze brat tego chlopaka zna sie z moja siostra ktora zalatwila mi numer do niego Z opowiesci brata jest on bardzo wstydliwy moj problem polega na tym ze chciala bym do niego napisac ale kompletnie nie wiem co !! jak to zaczac co napisac ? Prosze o pomoc

ODPOWIEDŹ

Witam,
jeśli chłopak jest nieśmiały to masz otwarte pole do popisu ;) Powinnaś wziąć sprawy w swoje ręce i zacząć działać jak najszybciej. Możesz poprosić siostrę i jego brata by wam pomogli. Wystarczy że on wyciągnie go na osiedle a wy z siostrą podejdziecie no i już będzie okazja by się przedstawić, zagadać.
Potem możesz do niego napisać na gg albo komórkę ( numer już przecież masz ). Wczesniej postaraj sie dowiedzieć pare rzeczy na jego temat( np gdzie lubi bywać, czy ma psa, czym sie interesuje itd). No i do dzieła.
Napisz do niego na gg jak do normalnego kumpla "hej. Z tej strony Olka, poznaliśmy się dzisiaj." Dalej rozmowa powinna się sama rozkręcić. Po kilku dniach rozmów na gg postaraj się z nim spotkac. Jeśli np ma psa napisz w trakcie rozmowy " Kurcze musze wyprowadzić psiaka na spacer a strasznie nie lubię sama chodzic..." Jeśli sam nie zaproponuje że będzie Ci towarzyszył możesz wprost zapytać " Nie masz czasem ochoty mi potowarzyszyć? ;P " jeśli odmówi napisz " Oj Ty leniuchu, no trudna to ja za chwilkę wróce" i dalj kontynuujcie rozmowe.
Jeśli go spotkasz gdzieś przypadkiem, podejdź i zagadaj. Z niczym sie jednak nie narzucaj. Zaprezentuj się jako miła i sympatyczna dziewczyna z którą będzie chciał spędzać czas.
Mam nadzieję że się uda.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz