jak poderwać chłopaka

wtorek, 28 kwietnia 2009

Facet nie chce związku

Witam,
mam wielki problem z poderwaniem kolegi. znamy sie dlugo, ale na jednej
imprezie cos miedzy nami zaiskrzylo. nie spalismy ze sobą (jeszcze nigdy) ale
było miło:) pozniej juz kazda impreza kończy sie dla nas tak samo. bez
zobowiazan - bylismy zgodni tym temacie. ostatnio stwierdzil ze nie chce miec
dziewczyny na stale, tylko ze ja właśnie wtedy sobie uswiadomilam...ze ja chce
byc znim na stale :( to typ Piotrusia pana - emocjonalnie niedojrzaly,
nieznosi ograniczen i zobowiązań...taki sam jak ja. dlatego ja tez nie chce
zniewolenia, tylko jakiegoś zapewnienia ze nie jestem mu całkiem obojętna, ze nie ma
wielu dziewczyn na boku....co mam zrobic:(


ODPOWIEDŹ

Witaj,
według mnie chłopak delikatnie dał Ci do zrozumienia żebyś nie robiła sobie nadziei. Dobrze się z Tobą bawi ale nic więcej z tego nie będzie. Możesz z nim porozmawiac i powiedziec mu, że nie oczekujesz żeby sie zmieniał ale nie chcesz też byc tylko zabawką na imprezę. Zobaczysz jak zareaguje. Od jego odpowiedzi wszystko będzie zależało. Niektórzy faceci mimo wieku nie potrafią dojrzec do zwiazków i chocbys nie wiem co zrobiła - nie zmienisz tego.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz