jak poderwać chłopaka

wtorek, 28 kwietnia 2009

Jak odnowic znajomosc?

Witam ! Proszę o radę jak postąpić, jak się zachować , by nie wygłupić się przed facetem, na którym mi zależy... Pracuję w małym skllepiku. Znałam go już wcześniej z widzenia i jako klienta w pracy. Pewnego dnia zaczął zagadywać do mnie w pracy. Przeszliśmy nawet na "Ty" , rozmawialiśmy przez chwilę na gadu-gadu i zaproponowałam abyśmy mogli poznać się lepiej. Od razu powiedział ,że to bardzo dobry pomysł. Po kilku dniach zaproponował mi kawę, ale coś mu wypadło , przyjechał do mnie do pracy i poprosił o przełożenie spotkania. Nie podał terminu, a ja nie miałam śmiałości zapytać kiedy. Powiedziałam ,że nie ma sprawy, może być kiedy indziej. Później czekałam ,ale się nie doczekałam. W między czasie napisał na gg "miłej nocki", potem życzenia świąteczne. Przez pewien czas nie widywałam go w moim miejscu pracy. Widywałam go na ulicy. W zeszłym tygodniu przyszedł , na początku był troszkę zmieszany ,ale zapytał co tam słychać, uśmiechnął się. Naprawdę nie wiem co o tym myśleć. W dodatku facet tak mnie onieśmiela ,czerwienię się, a najgorsze jest to ,że nie wiem jak mam do niego zagadać, o czym, by się nie narzucać, a także nie wygłupić. Chciałabym z nim utrzymywać chociażby koleżeńskie kontakty. W dodatku w tym roku szykuje mi się w rodzinie wesele i gdybyśmy mieli dobry kontakt, mogłabym wziąć go na to wesele jako osobę towarzyszącą ( wiem od kolegi ,że świetnie tańczy). Tak po prostu , jak kolegę, bez zobowiązań.
Wiem ,że pan X jest tak , jak ja rozwiedziony i nikogo nie ma. Bardzo mi na nim zależy. Już dawno wpadł mi w oko, myślę ,że ja też nie jestem jemu obojętna, ale pojęcia nie mam dlaczego nie doszło do spotkania. Bardzo proszę o opinie , co nie tak zrobiłam ,a może czego nie zrobiłam, a powinnam była zrobić , czy powiedzieć. Jak sie teraz zachować (kiedy przyjdzie następnym razem), aby rozpocząć miłą rozmowę i wzbudzić w nim ponownie zainteresowanie? Czy lepiej nie wracać do tematu kawy?

Proszę o poradę.
Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.

ODPOWIEDŹ

Witam,
według mnie są dwa wyjścia:
1. Coś się stało w jego życiu osobistym np. pojawiła się inna kobieta
2. kontakt urwał się bez powodu

Mimo to powinnaś spróbować go odnowić. Napisz do niego na gg kiedy będzie dostępny i zacznij od zwykłego "Dzień dobry. Co tam u Ciebie słychać..." potem dodaj " Miło było Cię widzieć po tak długiej przerwie" . Jeśli rozmowa będzie przebiegała w miłej atmosferze możesz napisać
"Może teraz będzie wreszcie okazja żeby napić się tej kawy? :)". On wtedy powinien coś zaproponować. Nie bój się wykonać pierwszego kroku, nie zawsze musimy czekać na ruch faceta, czasami trzeba go troszeczkę zachęcić ;)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Zgadzam się , według mnie powinnaś napisać na gg wiadomość i absolutnie nie krępować się wykonać tego pierwszego kroku. Wtedy na pewno da to jemu coś do myślenia, jeśli bedzie wszystko dobrze i jeśli będzie zainteresowany to z pewnością do spotkania przy kawie dojdzie . Natomiast jeśli bedzie źle to przynajmniej będziesz miała pewność,że to nie ma sesnu, a więc warto spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń