jak poderwać chłopaka

wtorek, 14 kwietnia 2009

Jak poderwac faceta którego nie znasz....

Witam

Mam problem może wydawać się głupi, ale dla mnie jest poważny.

Otóż ostatnio byłam na zakupach świątecznych i zobaczyłam świetnego chłopaka pracującego w tym sklepie. Od tamtej pory ciągle o nim myślę wciąż mam go przed oczami. Najgorsze jest to, że wiem tylko jak ma na imię i gdzie pracuje i nic więcej mogę się tylko domyślać, że jest starszy ode mnie i tyle. Bardzo chciałabym go bliżej poznać a nie wiem jak to zrobić nie chciałabym tak po prostu podejść i zagadać żeby nie wyjść na idiotkę. Czy to jest możliwe do zrobienia czy mam go sobie odpuścić?



ODPOWIEDŹ


Witaj,

a dlaczego miałabyś sobie odpuścić?

Facet pracuje w sklepie więc możesz go poprosić o pomoc ;) Po prostu podejdź i powiedź: "Cześć. Czy mógłbyś mi pomóc z tym i z tym, bo jestem tylko kobietą i nie dam chyba sobie sama rady" albo "Przepraszam gdzie mogę znaleźć to i tamto...". Wtedy on pójdzie i Ci pokaże to czego szukasz. Wtedy możesz zacząć go troszeczkę podrywać. " Kurcze dziękuje,sama pewnie bym tego cały dzień szukała" lub też możesz mu pokazać że Ci się podoba np " Każdy sprzedawca tutaj jest taki przystojny? :) " (obowiązkowo się wtedy uśmiechasz ) Sama wybierzesz która opcja bardziej Ci odpowiada. Wybierając pierwszą masz pewność że się dowie że Ci się podoba i łatwiej będzie sprawdzić czy masz jakieś szanse( jeśli on też będzie zainteresowany sam zacznie Cię uwodzić i łatwo będzie kontynuować znajomość) z kolei dziękując tylko za pomoc ryzykujesz że facet potraktuje Cie tylko jako klientkę i odejdzie jak wykona swoją pracę. Wszystko zależy od tego jakim typem mężczyzny jest. Według mnie nie powinnaś się niczego obawiać, nie masz przecież nic do stracenia nawet jeśli nie wyjdzie a zyskać możesz wiele ;)


Pamiętaj "Nigdy nie pozwól by strach przed działaniem wykluczył Cię z gry"


Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz