jak poderwać chłopaka

środa, 21 października 2009

Brak akceptacji siebie

Z czym ja mam najwiekszy problem...z akceptacja swojego wygladu...z
akceptacja samej siebie. Nie potrafie polubic swojego wygladu, nie umiem polubic
siebie. Jestem za gruba, brzydka, niska...Wszystko jest na nie...

ODPOWIEDŹ

Witam,
z brakiem akceptacji siebie wiele dziewczyn ma problem. Nie znam kobiety która nie miałaby jakiś kompleksów. Jedne mają ich więcej, inne mniej. Rozwiazanie natomiast tkwi w każdej z nas. To czy jesteś piękna zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Kiedyś pisałam już o tym, warto żebyś do tego wróciła gdyż były to pierwsze artykuły na tym blogu:

Jak poderwać faceta cz.1

Jak poderwać faceta cz.2

Jak poderwać faceta cz.3

Jak poderwać faceta cz.4


Linki wyżej pokierują Cię w odpowiednie miejsce, bo nie ma sensu żeby pisała drugi raz to samo. Jeśli sama będziesz się uważała za osobę nieatrakcyjną, brzydką i grubą to tak będą Cię spostrzegać ludzie. W tym artykule też powinnaś znaleźć coś dla siebie

Nigdy nie miałam chłopaka, czyli brak wiary w siebie...


Uwierz w siebie a staniesz się atrakcyjną kobietą z możliwościami!

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz