jak poderwać chłopaka

środa, 11 marca 2009

Nigdy nie miałam chłopaka, czyli brak wiary w siebie...

Mam osiemnaście lat i jeszcze nigdy nie miałam chłopaka. Bardzo chciałabym mieć osobę której by na mnie zależało i mogłabym na nią liczyć w każdej sytuacji. Potrzebuję miłości i poczucia, że komuś na mnie zależy. Niestety nie wiem jak się do tego zabrać, bo gdy tylko spodoba mi się jakiś chłopak, to na jego widok miękną mi nogi i mam pustkę w głowie. Brak mi pewności siebie, bo wiem, że u żadnego Faceta nie mam szans. Nie mam ładnej figury, jestem wstydliwa i niezbyt ładna :(. Nie wiem co mam robić. Kiedy widzę jakąś parę trzymającą się za ręce, ściska mi się serce, bo wiem, że ja nie mam nikogo, z kim mogłabym pójść na spacer czy do kina. Proszę o pomoc


ODPOWIEDŹ

Witaj,
warto żebyś zajrzała do listu na który odpowiedziałam kilka dni wcześniej. Dziewczyna ma podobny problem do Ciebie. "Co zrobic żeby zdobyc faceta :("

Teraz kilka rad specjalnie dla Ciebie :)

1. Uwierz w siebie! Wygląd to tylko mniejsza połowa sukcesu. Prócz urody trzeba mieć coś więcej do zaoferowania. To nieprawda, że faceci zwracają uwagę tylko na ładne i zgrabne dziewczyny. Oczywiście są tacy, bo niestety faceci to wzrokowcy, ale uwierz mi, NIE MUSISZ MIEĆ FIGURY MODELKI żeby być dla nich atrakcyjną. Wartościowy i odpowiedzialny facet nigdy nie poleci na wygląd. Dla niego ważne będzie, żeby się z Tobą dogadać i dobrze czuć. A Ty właśnie takiego faceta szukasz :) Bezwartościowych drani zostaw dziewczynom, które to kręci ;)

2. Zakupy z koleżanką czy fryzjer to też opcja dla Ciebie :) Taki sposób w ogóle nie musi być drogi! Coś o tym wiem, bo powiem Ci w tajemnicy, że ostatnio sama z przyjaciółką z tego korzystałam ;) Robicie sobie zielone maseczki rodem z amerykańskich filmów, smarujecie różnymi kosmetykami a potem prysznic i czujesz sie znacznie lepiej. Nie tylko fizycznie ale także psychicznie. Nie zapomnij również o aparacie w trakcie tych zabiegów bo zdjęcia, które zrobicie są bezcenne i poprawiają humor :) Gwarantuje dobrą zabawę i lepsze samopoczucie :)

3. Zapewne masz kolegów. Staraj się z nimi jak najwięcej rozmawiać. na różne tematy. Gadaj z nimi zawsze gdy możesz. Czemu? Bo to pozwoli Ci się oswoić z męskim towarzystwem i ułatwi komunikacje, kiedy spotkasz tego, którego będziesz chciała poderwać ;)

4. Zacznij wychodzić na imprezy, do kina, na spacery i uśmiechaj się! Uśmiech jest jednym z najprostszych sposobów przyciągania i zjednania sobie ludzi. To chyba najprostsza metoda by kogoś poznać lub zrobić dobre wrażenie, po prostu sie usmiechnij!
Ideałem kobiety jest kobieta uśmiechnięta. Pamietaj o tym :)

Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz