jak poderwać chłopaka

środa, 11 marca 2009

On uważa, że jestem niedojrzała....

Witam.Mam taki problem,duzy problem,chciałabym poderwac pewnego
chłopaka,który ma na imie Bartek i ma 19 lat. Chodzimy do jednej
szkoly,mamy wspólnych znajomych,widujemy sie codziennie. Wiem od
znajomej,ze mówil na mój temat pozytywne i negatywne rzeczy. Te
negatywne:uważa ze jestem młoda i mam głupoty w głowie.nie wiem czemu
tak uwaza,zachowuje sie dojrzale na swoj wiek(mam 17 lat).Co mam
zrobic,zeby zainteresowal sie moja osoba?Bardzo mi zalezy na nim,prosze
o pomoc,wrecz blagam.
Pozdrawiam
Zakochana:)



ODPOWIEDŹ

Witaj,
podałaś zbyt mało szczegółów dotyczących waszej znajomości. Widujecie sie codziennie ale w jakiej formie? Na przerwach? Spotykacie się po szkole? Dziewczyny troche więcej szczegółów żebym mogła wam pomóc! :)
Macie wspólnych znajomych więc wykorzystaj to. Dzięki koleżance np. wiesz co powinnaś zmienić i co jemu w Tobie przeszkadza. Czas nad tym popracować. Może chłopak uważa, że jesteś młoda i niedojrzała bo nie zna Cię za dobrze, a może po prostu kiedyś dałaś mu podstawy by zaczął tak myśleć... Przypomnij sobie czy nie było takiej sytuacji. Byc może nieświadomie kiedy go widzisz zaczynasz się inaczej zachowywac. Faceci nie lubią kiedy dziewczyny śmieją sie albo razem z koleżankami w dośc widoczny sposób o nich rozmawiają. Takie zachowania uważają właśnie za niedojrzałe i raczej unikają takich dziewczyn. Postaraj sie byc naturalna kiedy go mijasz, czy z nim rozmawiasz. Pokaż, że jesteś odpowiedzialna i że może z Tobą pogadac na różne tematy.
Chłopak nie musi wiedzieć, że Ci się podoba, na początku postaraj się go bardziej poznać i prezentować mu swoje najlepsze cechy. Lubi dojrzałe dziewczyny? To taka bądź, oczywiście w granicach rozsądku ;) Postaraj się go zaskoczyć swoimi różnymi obliczami. Kiedy trzeba patrz na niego poważnie, innym razem baw się i śmiej w najlepsze. Zaskocz go. Stań się dla niego zagadką, którą będzie chciał rozwiązac i zdobyc! :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz