jak poderwać chłopaka

środa, 4 marca 2009

Kolega z klasy....

Witam,
mam problem tak jak reszta dziewczyn na Blogu. Chciałabym zeby Pani
udzieliła mi pomocy, poniewaz sama nie wiem co robic.
Podoba mi sie kolega z klasy mam 18 lat, mamy kontakt można powiedzieć
dobry. Pewnego dnia wyznał ze bardzo chciałby poznać mnie bliżej.. tylko

ze on ma dziewczyne a ja chłopaka. Wiec chodziło mi tylko o seks. tylko
ze wyznal mi ze jestem bardzo dla niego wazna i nie chce ze mna stracic
kontaktu, jednak dla mnie jest to chyba cos wiecej chciałabym go miec
tylko dla siebie.
Jak pobudzić jego hmm uczucia?do mnie? czy da sie cos zrobic zeby nie
postrzegał mnie jako "obiekt pożadania" i jakich tricków uzyć?
pozdrawiam z góry dziekuje:*



ODPOWIEDŹ

Witaj,
szczerze mówiąc za bardzo nie rozumiem Twojego problemu. Raz piszesz, że chodzi Ci tylko o seks, innym razem, że kolega znaczy dla Ciebie coś więcej.
Skoro facet wyznał Ci, że jesteś dla niego bardzo ważna to znaczy, że zależy mu na Tobie a w takim wypadku powinnaś się cieszyć ;)
Chodzicie razem do klasy, więc masz okazję spędzać z nim sporo czasu. Wykorzystaj to. Umówcie się po szkole. Tylko postaraj się by propozycje spotkania wychodziły raczej od niego. Sama możesz zaproponować to raz lub dwa. Pamiętaj żeby się nie narzucać i nie pokazywać, że byłabyś w stanie dla niego zrobić wszystko ;) Jesteś wartościową dziewczyną i jeśli nie chcesz by postrzegał Cie tylko jako "obiekt pożądania" to nie daj mu do tego powodów. Jeśli się spotkacie, nie dopuść do tego by np. Cię pocałował. Na pożegnanie możesz go przytulic i tyle. Niech wie, że nie spotykasz się z nim dla seksu. Jeśli po kilku takich spotkaniach nadal będziecie mieli dobry kontakt, facet udowodni że zależy ma na Tobie a nie na stosunku.
Zauważ też, że masz do stracenia swój związek i obecnego chłopaka... Może się okazać, że z kumplem świetnie się dogadujecie ale w związku nie zawsze będzie kolorowo.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz