jak poderwać chłopaka

niedziela, 15 lutego 2009

Co zrobic żeby zdobyc faceta :(

Witam,
Mam 20 lat i nigdy nie miałam chłopaka, nigdy nawet nie tańczyłam z jakimś facetem wolnej piosenki. Miałam i mam kłopoty z trądzikiem(choć już mniejsze), miałam przez lata nauki w podstawówce i gimnazjum klasę która mnie nie akceptowała i zawsze powtarzała, ze wyglądam jak 'ogrzyca', a to naprawde bolało. W liceum było świetnie, naprwde fajni znajomi, zmieniłam fryzure, naprawde wyglądam lepiej. Jednak fakt, zę byłam nieśmiała nie pozwalał mi rozmawiać z chłopakami na luzie. W liceum byłam bardziej otwarta, ale i tak nei wzbudzalam w mężczyznach zainteresowania. Na studniówke poszłam sama. Na studiach mam dużo kumpli, ale zaden nie zwraca na mnie uwagi. Zawsze boje sie, ze palne cos głupiego, cos co on nie zrozumie, często sie czerwienie. Najgorsze jest to, ze gdy jakiś chłopak mi sie podoba to albo ma juz dziewczyne, albo jest kwestia tygodnia gdy nagle ja znajduje:(. Tak bardzo chciałabym zostać przytulona, mieć kogos komu mogłabym opowiedzieć, ze 'Och miałam dzisiaj zły dzień, wiesz??(...))albo 'Kocham Cię'. Faktem jest, ze nie wierze w siebie, i nie przepadam za sobą, moje odbicie w lustrze, nie mówi mi ze ' Dzisiaj naprawde dobrze wygladasz'. Ostatnio kolega zaprosił mnie do kina i na lody, ale wiem, zę to było tylko kolezeńskie spotkanie, bylismy na nim tydzień temu i teraz juz wiem, że następne będzie za 2 miesiace(tyle minelo od naszego ostatniego spotkania w listopadzie). On nie pisze mi często smsów, czy rozmawia ze mną na gg. Jednak naprawde mi sie podoba, potrafi mnie rozbawić.
Jak znaleźć sobie faceta??Co zrobić aby mu sie spodobać??Ja wiem, ze nie trzeba wygladać jak modelka żeby mieć faceta, ale ja nawet nie wiem co to znaczy 'podobac sie jakiemus mezczyźnie', ja nigdy nawet nie słyszalam komplementu z ust jakiegos faceta:(.
PROSZE POMÓŻ



ODPOWIEDŹ

Witaj,
wydaje mi się że Twój największy problem to brak akceptacji siebie. I właśnie od tego zaczniemy. Trądzik może być dokuczliwym problemem, jednak nie jest niezwyciężony ;) Moja znajoma też miała z tym straszny problem, pomogła wizyta u dermatologa i w pare miesięcy pozbyła sie problemu. Zmiana fryzury to bardzo dobry pomysł. Poproś swoja przyjaciółkę albo jakąś koleżankę żeby pomogła Ci sie pomalowac. Wybierzcie sie razem do sklepu, teraz jest dużo wyprzedaży i można fajne ciuchy kupic za niewielką cene. Poza tym koleżanka doradzi Ci jak sie ubrac i w czym ładnie wyglądasz. Spróbuj zaopatrzyc sie w kilka seksownych ciuchów i wykorzystaj je przy pierwszej lepszej okazji.
Ktoś robi impreze? Oczywiście, że masz ochote pojsc. Żeby czuc sie pewniej weź ze soba kogoś. Może w ramach rewanżu zaprosisz tego kolege z ktorym byłas na lodach. Jeśli na żadna domówke się nie zanosi pojedź na dyskoteke( choc osobiście akurat na tego typu impreze wzięłabym koleżanke ;) ). Dyskoteka to miejsce
gdzie większosc jest nastawiona na poznawanie innych osób dlatego bez trudu nawiążesz tam nowe znajomości.. Do tego my, kobiety mamy łatwiej bo tam to akurat faceci wykonuja pierwszy ruch, wystarczy sie tylko zakręcic w pobliżu i uśmiechac ;)
Jeśli chodzi o Twojego znajomego który Ci sie spodobał - czas wykazac troche własnej inicjatywy. Nie czekaj kolejne 2 miesiące tylko do niego napisz. Niech to będzie niezobowiązująca rozmowa. Zapytaj co u niego, podziękuj za miło spędzony czas, podkreśl że dawno się tak dobrze nie bawiłas. Napisz, że chętnie byś to powtórzyła.... Jeśli facet nic nie zaproponuje, zapytaj czy może dałby sie zaprosic na naleśniki, gofry (cos, co serwuja w poblizu was).
Napisałas, że masz sporo kolegów. Wykorzystaj ich by przezwycięzyc swój strach przed rozmowami z facetami, którzy Cie interesują. Staraj sie duzo z nimi rozmawiac na różne tematy. Dzięki temu oswoisz sie z towarzystwem mężczyzni i nie będziesz się krępowac kiedy poznasz kolejnego. Staraj sie wychodzic do ludzi a nie przed nimi uciekac. :)
Głowa do góry, każdy z nas jest wyjątkowy, czasami wystarczy tylko uwierzyc w siebie :)

Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnyśmy uwierzyć w siebie! Jesteśmy Wyjątkowe , jedyne w swoim rodzaju i to nie my powinnyśmy zdobyć faceta tylko on powinien walczyć o nas w końcu jesteśmy księżniczkami. A jak każdy wie księżniczka kocha księcia :)Należy być taka jaką sie jest i tego nie zmieniać! W końcu ten książę nas odkryje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam .;)

    Uwazam, ze masz zbyt mało wiary w siebie. Miałam podobny problem. Gdy kiedyś patrzyłam w lustro, rowniez uwazalam, ze jestem obrzydliwa, gruba itd. W koncu przekonałam sie do siebie. Teraz, uwazam, ze jestem naprawde świetna dziewczynom. Potrzebujesz wiecej pewności. Każda dziewczyna jest jedyna w swoim rodzaju .! Kazda z nas ma wady, jak i rowniez zalety. Gdy chłopak Ci sie podoba, moze powinnaś zagadać jako pierwsza.? Wiem coś o tym bo sama tak zrobiłam. [ i podziałało . ] Co prawda mam trzynaście lat, ale strasznie podobał mi sie chłopak, z ktorym sie prawie nie znaliśmy. jest o rok młodszy ode mnie. Pewnie słyszałaś o ' tazosach ' . On uwielbiał je zbierać. Pewnego dnia podeszłam i zapytałam czy chce te tazosy, bo ja i tak ich nie zbieram, i nie mam co z nimi zrobic. Uwierzcie mi. ! - podziałało. Okazało sie, ze Ten chłopak tez sie we mnie bujał .! Teraz jestesmy jak: ' chłopak i dziewczyna ' .;))
    Musisz zaakceptwać siebie. - swoją figure i swoj wygląd. Mozesz rowniez coś w sobie zmienić. - bo jak to mówią : ' Kobieta zmienna jest ~' ;)) Mozesz zmienic np. swoj styl ubierania. - wiecej spodnic. ;) Kiedy ktoś urzadza jakiekolwiek przyjecie .! - nie odmawiaj i nie zostawaj w domu ogladaja telewizor i jedzac chipsy. Na impreie pokaz wszystkim, jaka naprawde jestes, ze umiesz sie rozewać, po prostu zaszalej. ;D Zobaczysz, jak wiele osob sie zaraz dp ciebie przekona. ;) Pokaz wszystkim jak swietnie umiesz tanczyc. ! Jezeli poznasz jakiegoś nowego i naprawde fajnego faceta, ktory od razu wpadl Ci w oko, nie czekaj .! -zagadaj. ;) Opowiedzcie sobie cos o sobie. ;) Moze akurat bedziecie mieli naprawde wiele wspolnego .? Mozesz zaproponować np. wspolny wypad na lody. - na poczatek moze byc ze znajomymi, zebyscie mogli sie lepiej poznac. ;) A pozniej - sam na sam. !
    Nie zawalaj nauki dla faceta i rowniez nie zmieniaj sie dla Niego .! - poniewaz facet, ktory nie akceptuje nas takiej jaka jesteśymy, nie jest nas wart .! Nie trać całkiem głowy dla faceta, ale poświec sobie rowniez troche wiecej czasu. - np. maseczki, noy makijaz, manicure. ;))

    Zycze powodzenia i pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń