jak poderwać chłopaka

czwartek, 19 lutego 2009

Jak nawiązac rozmowę

Mam 16 lat i podoba mi się jeden chłopak ze szkoły, ale dowiedziałam
się, że jemu podoba się inna dziewczyna. To już zdarzyło się kilka razy,
że chłopakowi którym się interesuje podoba się inna i dlatego nie chce
kolejny raz odpuszczać. Co mam zrobić żeby zwrócić na niego większą
uwagę ? Byliśmy razem na wycieczce kilku dniowej i wydawało mi się, że jest
mną zainteresowany. Często na mnie spoglądał i się uśmiechał,
rozmawialiśmy tak jak byśmy już długo się znali. Co mam zrobić ? Pomóż.
Dziękuję z góry i Pozdrawiam.

ODPOWIEDŹ

Witam,
wykorzystaj sytuacje że byliście razem na wycieczce i zagadaj do niego. Masz ułatwioną sytuacje bo chodzicie do tej samej szkoły i już ze soba rozmawialiście. Skoro odniosłaś wrażenie, że zwrócił na Ciebie swoją uwagę to dowód na to ze pierwsze wrażenie było pozytywne.Podejdź do niego na przerwie i zacznij rozmowę od zwykłego "jak tam po wycieczce...?" Potem dodaj, że Ty się świetnie bawiłaś i myślisz nawet żeby zorganizować powtórkę na własną rękę, tylko tym razem będzie to jednodniowy wypad na sanki z ludźmi z wycieczki. Zapytaj czy razem z kumplami jest chętny się przyłączyć. Wcześniej porozmawiaj jednak ze swoimi koleżankami by wiedziały o co chodzi i z Tobą pojechały.
Jeśli chłopak się zgodzi będziesz miała okazje spotkać się z nim jeszcze kilka razy bo przecież trzeba omówi szczegóły(gdzie,z kim itd. ;) )
Taka wyprawa to okazja do świetnej zabawy, jednocześnie będziesz mogla po raz kolejny wykazać się i pobyć trochę z tym chłopakiem. Potem to kwestia zabrania numeru telefonu, gadu i kontynuowania spotkań :)

Powodzenia ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz