jak poderwać chłopaka

środa, 21 października 2009

Chłopak proponuje spotkanie a potem się nie odzywa

Mam problem i kompletnie nie wiem jak go rozwiązać.Miesiąc temu w sanatorium poznałam chlopaka,jest z tego samego miasta co ja.Po powrocie spotykalismy się i spotykamy nadal,jednak od jakiegoś czasu jest inaczej,on nie odzywa się po 2 dni a potem jak gdyby nigdy nic proponuje spacer.Ostatnio przyszedl do mnie,wypił herbate i poszedł bez słowa,nie odzywa sie drugi dzień a ja nie wim co mam mysleć.Nie będe się narzucac bo to nie w moim stylu,chociaż nie ukrywam ze zależy mi na nim.Czy napisać do niego jak on ostatnio sam pierwszy sie odzywał.Chcialabym wiedziec co napisac tak zeby to nie wyglądalo że jednak poniżam się przed nim .Serdecznie pozdrawiam i czekam na rade.Sylwia

ODPOWIEDŹ

Witam,
osobiście napisałabym do niego pierwsza i zaczęła rozmowę w żartobliwy sposób. Po standardowych pytaniach typu "Co u Ciebie?" możesz przejść do bardziej poważnych tematów i zapytać czemu tak się zachowuje. Lepiej żebyś tę rozmowę przeprowadziła na gg niź przez SMS.
"hej
A Ty czemu się nie odzywasz? ;P

:) a tak w ogóle to co u Ciebie? ble ble ble ;)"
Pogadaj z nim jakiś czas, tak by rozmowa przebiegała miło i przyjemnie. Dopiero po takim wstępie możesz zapytać czy coś się stało. że przestał się odzywać.
Jeszcze lepszym wyjściem byłoby gdybyś z nim porozmawiała na gg, spotkała się i dopiero na spotkaniu poruszyła temat jego ostatniego zachowania i stosunku do Ciebie. Podczas realnej rozmowy będziesz mogla wyczuć czy jest z Tobą szczery.
Staraj się nie robić mu wyrzutów. Kłótnia w niczym wam nie pomoże więc lepiej jak spokojnie sobie wszystko wyjaśnicie.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. PIERDOLENIE, PANNA POWINNA SIE PIERWSZA ODEZWAĆ. FACET OD POCZĄTKU DO KOŃCA NIGDY NIE BĘDZIE LATAŁ I TEŻ CZASEM CZEKA AŻ TO PANNA JEGO WEŹMIE ZA RĄCZKE

    OdpowiedzUsuń