jak poderwać chłopaka

środa, 21 października 2009

Ostrożny podryw chłopaka- czyli sygnaly które świadczą o jego zainteresowaniu ;)

Witam,
Postaram się przybliżyć moją sytuację jak najdokładniej, potrzebuję pomocy gdyż nie chcę popełnić błędu po raz drugi. Muszę się przyznać że w grze w flirt jestem dość słaba ( to moja subiektywna ocena). Zacznę od początku , w maju poznałam faceta, okoliczności dość typowe, poznaliśmy się w Clubie. Coś między nami zaiskrzyło bawiliśmy się z sobą cała noc aż do momentu kiedy ja właściwie uciekłam. Tydzień później spotkaliśmy się znowu w tym samym Clubie i było tak samo wymieniliśmy się numerami a właściwie to ja wzięłam jego gdyż on nie miał przy sobie tel , ale jak się później okazało dał mi zły numer gdyż niedawno go zmieniał i jeszcze go dobrze nie zapamiętał. Ja od tamtej imprezy się do niego nie odzywałam on mojego numeru nie miał. Kolejny tydzień później spotkaliśmy się ponownie tym razem na wydziałowej imprezie ( studiujemy razem na jednym wydziale on rok niżej ) , ja pierwsza do niego zagadałam i było miło, wyjaśniliśmy sytuacje z numerami , bawiliśmy się razem całą noc, później spacerowaliśmy do rana rozmawialiśmy, odprowadził mnie do domu. Przez smsy umówiliśmy się na wspólną imprezę ( on pierwszy napisał) . Pożnij napisał że coś mu wypadło i koniec ..... nie odezwał się więcej. Widzieliśmy się na wydziale ale udawaliśmy że się nie znamy. Zapomiałam o nim przez wakacje, choć uważałam że jest bardzo bardzo przystojny interesujący i nadajemy na tych samych falach. Po wakacjach wpadliśmy na siebie w tym samym Clubie :) . Przywitaliśmy się ( nawet przytulił mnie na powitanie ), porozmawialiśmy i było jak wcześniej świetni bawiliśmy się całą noc razem i tylko w swoim towarzystwie on zostawił zanjomych ja też . W Clubie trzymaliśmy się za rence, tanczyliśmy wyglądaliśmy jak para. Wyszliśmy razem z jego znajomymi i pojechaliśmy do jgo kolegi na after tam siedzieliśmy cała noc do rana. W tym domu było bardzo chlodno więć przytulił mnie , powidział mi także że trochę zmnieniłam się przez te wakacje że wcześniej czuł że potkreslam to że jestem starsza od niedo. Nad ranem połozylismy się spać choć na godzine ( o 7 rano) przytulił mnie i tylko tyle zachował sie jak dżntelmen ( co tez jest niepokojace) . Na tym after zgubiłam kolczyk bylo to z czwartku na piątek, w sobote napisał że nalazł mój kolczyk i że wymieni go na moje notatki i spatał sie co dzisiaj robie, ja mu odpisałm że odpoczywam w domu. Traz zastanawiam się co powinnam zrobić czy coś do niego napisać czy czekać znowu na jego ruch?. Nie chce popełnić błedu a jak napisać mu coś to co i kiedy ( tzn ile czekać ) Zastanawiam się czy on ni jest gejem jest mega przystojny, sam, świetnie sie rusza, ubiera noi to że tylko mnie przytulił choc bylismy sami znalismy się trochę i chyba coś iskrzyło , świetnie zgrywamy się w tańcu. Uff trochę się napisałam.

proszę o pomoc i pozdrawiam


ODPOWIEDŹ

Witam,
według mnie cała sytuacja zmierza w dobrym kierunku i nie ma sensu żebym pisała Ci gotowe rozwiązania :) Początki znajomości bywają najlepsze i warto przeżyć je po swojemu, kierując się spontanicznością. Wasza znajomość świetnie się rozwija i teraz już Ty możesz do niego pisać pierwsza. Nie rób tego za często, ale kiedy czujesz że za długo ze sobą nie rozmawiacie to napisz, zaproponuj spotkanie. W innym wypadku może się okazać że już za późno. Poza tym pokażesz mu, ze Ty też lubisz spędzać z nim czas i z własnej inicjatywy chcesz się spotkać.
Wydaję mi się że ten chłopak czeka na takie sygnały, gdyż sam jest dość nieśmiały. Boi się także że przeszkadza Ci jego wiek. Jak najczęściej pokazuj mu że tak nie jest, by poczuł się pewnie i wiedział że ma u Ciebie szanse :)
Druga sprawa, nie każdy facet który nie wykorzystuje okazji by przespać się z kobietą, dobrze się ubiera i tańczy jest gejem! Powinnaś się cieszyć że jego celem nie jest Cię zaliczyć i zostawić. Sama napisałaś że zachował się jak dżentelmen, to powód do dumy a nie obaw! Jego zachowanie wynika z nieśmiałości lub szacunku do Ciebie i innych kobiet.
Jeśli tylko on wykazuje chęci na spotkanie to nie marnuj okazji i bierz się za niego ;)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. ja myślę że to gej akt że zły numr ci dał i chodzi do klubó ze znajpomymi bez laski

    OdpowiedzUsuń