jak poderwać chłopaka

niedziela, 31 maja 2009

Chłopak z grupy

Witam, zobaczylam Twoj blog przez przypadek w sieci i jestem ciekawa co
powiesz na "moj" problem ;)
Mam swietnego faceta w grupie, ciagle lapie go na spogladaniu na mnie,
wszedzie siedzi zawsze blisko mnie. Jest jeden problem. Wlasciwie to dwa. Pierwszy
to jakas dziewczyna, ktora jest w nim "zakochana" i przykleila sie do niego
i wszedzie za nim chodzi (ponoc twierdzi, ze nic go z nia nie laczy i ze nie
jest zainteresowany ;P) Otoz gosc ciagle spoglada na mnie, ciagle patrzy na
moje notatki jesli siedzi obok, nalogowo gapi sie w moj telefon jak tylko
biore go do reki i sobie bezczelnie patrzy na wyswietlacz. Kiedys zagadalam do
niego i zrobil sie czerwony jak burak (ooo jakie slodkie, hah, jak w
gimnazjum). Pozniej przez jakis czas ZAWSZE trzymal sie blisko mnie, nawet schodzac po
glupich schodach... Drugi problem jest taki, ze jestem okropnie niesmiala i
niepotrafie zalapac z nim kontaktu ani "podbić". ;| Wiecej gadam z jego
kumplem niz z nim podczas gdy ON za kazdym razem jak jestem z kolezanka to sie do
niej odzywa w byle sprawie. Zdecydowalam, ze sobie odpuszcze, ale nie jest mi
z tym do konca dobrze. Czy ja w ogole mam u niego jakies szanse? ;/ Uch, nie
jestem jakas modelka o idealnych ksztaltach czy cos, nie mam pewnosci
siebie, ale moze jest jakis mistyczny uniwersalny sposob na lekkie przymuszenie go
swoim zachowaniem do pierwszego kroku? :)
Pozdrawiam,
Immiel

ODPOWIEDŹ

Witaj.
jak dla mnie wszystko jest jasne: on jest Tobą zainteresowany. Wysyłał Ci mnóstwo sygnałów i szkoda, że je lekceważyłaś. No ale wszystko da się naprawić. Skoro chodzicie razem do grupy to możesz najpierw postarać się go poznać lepiej. Nie bój się do niego zagadać, nie ugryzie Cię ;) Nie wiem do jakiej grupy chodzicie ale jeśli macie np sprawdziany, zagadaj przed samym egzaminem. Stojąc przed zajęciami znajdź się blisko niego, uśmiechnij się i zapytaj "Nauczony :) ?". Po teście możesz zapytać jak mu poszło. Jeśli boisz się wykonać taki ruch poczytaj artykuł. Jak zagadac do chłopaka z grupy?
Nieważne jaki ruch wykonasz i tak odniesiesz sukces. Ten chłopak jest Tobą zainteresowany i sam wysyła Ci sygnały (patrzy się na Ciebie, spogląda ciągle w Twoim kierunku, gada z Twoją koleżanką)W takiej sytuacji jedynym wyjściem jest sukces :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz