jak poderwać chłopaka

niedziela, 3 maja 2009

Jak zagadac do chłopaka z grupy?

Wpadłam przypadkiem na twojego bloga. Mam nadzieję, że przeczytasz i odpiszesz ;]
Chodzę na angielski z pewnym chłopakiem. Bardzo mi się podoba... Naprawdę bardzo, bardzo... Chciałabym go bardziej poznać, bo gadaliśmy może tylko ze dwa razy i to jeszcze o niczym szczególnym. On obraca się w towarzystwie swoich znajomych i głupio mi podejść i zagadać. Chciałabym się z nim poznać lepiej i spotkać... Jak to zrobić? Po prostu głupio mi, nie wierzę, że się uda... Boję się ze ma kogoś i w ogóle nie wiem co mi jest, że się tak spinam.... Myślę, że on nie zwróci na mnie uwagi.... Czekam na odpowiedź i pozdrawiam ;]


ODPOWIEDŹ

Witaj,
podczas kolejnych zajęć postaraj się zająć miejsce obok niego. Pewnie będziecie mieli do wykonania jakieś zadanie w parach a nawet jeśli nie to masz okazję żeby do niego zagadać. Kiedy nauczyciel zada wam coś do zrobienia udawaj, że za bardzo sobie nie radzisz i poproś go o pomoc. "Hej, przepraszam że przeszkadzam ale za bardzo nie rozumiem tego zadania, orientujesz się może jak to zrobić? (uśmiech) On pewnie nie odmówi a kiedy już Ci to wytłumaczy podziękuj i się przedstaw "Dziękuje, sama pewnie bym nigdy nie doszła do tego jak to zrobić, a tak w ogóle to Kaśka jestem" Później to już tylko kwestia wyboru o czy będziecie rozmawiać. Najważniejsze jest żebyś uwierzyła w siebie i się nie bała ;) Głowa do góry!

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. uwodzicielko! przeczytałam całego bloga i bardzo mi się on podoba :) Twoje rady są rzeczowe i realne do wykonania, a co najważniejsze dajesz je do konkretnych sytuacji. Też mam taki problem z pewnym chłopakiem i napisałam do Ciebie maila, liczę na to że w najbliższym czasie odpowiesz mi na łamach tego bloga właśnie, choć oczywiście zdaję sobie sprawę, że pewnie nie tylko ja żywię taką nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń