jak poderwać chłopaka

niedziela, 31 maja 2009

Facet jest 10 lat starszy

Mam 20 lat, mój obiekt zainteresowania "przyjaciel" jest starszy o 10 lat. W jaki sposób go poderwać... Przez moment coś nas łączyło, spotykaliśmy się, przytulaliśmy... Były pocałunki, miłe słówka.... Nie byłam dla niego zwykłą koleżanką... Chcę żeby to wróciło... Co mam zrobić, żeby znowu zainteresował się mną?! Różnica wieku jakoś nie przeszkadza mi, jemu raczej też... ach tylko coś się popsułoL pomóż mi!! Wiem, że faceci w każdym wieku oczekują czegoś innego od kobiety...

Pozdrawiam


ODPOWIEDŹ


Witaj.

Nie wiem jak wasze stosunki wyglądały kiedyś ale nie wydaje mi się żeby taki związek miał dłuższą przyszłość. Oczywiście zdarzają się przypadki, że taka różnica wieku nie przeszkadza ale związek jest wtedy ciężki do utrzymania. Po pierwsze facet w wieku 30 lat szuka powoli partnerki z którą mógłby założyć rodzinę. Nawet jeśli się do tego nie przyzna, robi to podświadomie. Ty z kolei jesteś w takim wieku, ze świat stoi przed Tobą otworem. Masz wiele możliwości i wątpię, że myślisz już o rodzinie i małżeństwie. Poza tym oboje macie dwie różne wizje świata! Nie napisałaś czemu się wszystko popsuło i w jaki sposób a to mogłoby mi pomóc. Jeśli mogę Ci coś doradzić to raczej to, żebyś poszukała chłopaka w swoim wieku.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz