jak poderwać chłopaka

niedziela, 31 maja 2009

Facet z autobusu....

Tak więc już od początku roku w autobusie zauważyłam '' nowego ''. Wpadł mi w oko i szczerze mówiąc chciałabym jakoś
do niego zagadac. Ale jak? Nie wiem czy nie zrobię z siebie idiotki, czy jest mną zainteresowany? Tego nie wiem.
Ale postaram Ci się opisac jego ruchy które mnie troszeczkę zaspokajają: spogląda na mnie, tak jak ja na niego,
uśmiechnął się kilka razy. A raz nasze oczy spotkały się tak, że pamiętam to do dziś. Nie wiem co widziałam w jego oczach,
być może zakłopotanie, fascynacja, zawstydzenie. W każdym bądź razie ja przestraszyłam się.
Pomóż, proszę - jak go poderwac?

ODPOWIEDŹ

Witam,
autobus daje wiele możliwości poznania nowych ludzi. Postaraj się podczas następnej jazdy być zaraz obok niego i "przypadkiem" na niego wpaść, kiedy tylko nadarzy się okazja ( kierowca zahamuje, zrobi się tłok itp.). Oczywiście nie chodzi mi o to byś wpadała mu od razu w ramiona ;) Możesz go lekko depnąć, lub nawet złapać( a raczej się podtrzymać żeby się nie wywrócić ;) ) Po tym incydencie przeproś : "Przepraszam, nie chciałam" Musisz się uśmiechnąć, tak by chłopak odpowiedział coś więcej niż zwykłe " nie ma sprawy". Jeśli to nie zadziała dodaj : "starzeje się chyba bo już nawet równowagi nie potrafię utrzymać" i znowu się uśmiechnij. Wtedy na pewno coś więcej powie i droga do rozmowy otwarta. Następnie wystarczy się przedstawić i kontynuować . Podczas kolejnego spotkania zagadaj do niego :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz