jak poderwać chłopaka

wtorek, 14 grudnia 2010

Jak poderwać nieśmiałego faceta?

Cześć, mam pewien problem z chłopakiem.
Jakiś czas temu zauważyłam go w szkole, zagadałam, zaczęliśmy pisać. Nawet spotkaliśmy się kilka razy.
Jednak facet jest tak nieśmiały, małomówny i niedostępny że nie wiem już co mam robić.
Jeżeli ja nie wykonam pierwszego kroku - on tego nie zrobi, ale nie widzi także w tym problemu.
Nie chcę się narzucać, ale też zależy mi na nim.
Poradź mi proszę, co mam zrobić ... ?

ODPOWIEDŹ

Witam,
skoro mężczyzna faktycznie jest aż tak nieśmiały i nie ma nic przeciwko byś wykonała pierwszy krok, to znaczy, że powinnaś go wykonać, bo jego podświadomość na to czeka.
Nie bój się wykonać jakiegoś ruchu, bo obawiam się, że jeśli tego nie zrobisz to stracisz szanse na dalszą znajomość.
Musisz jednak zachować ostrożność, bo zbyt intensywne narzucanie się może przynieść odwrotny skutek.
Jeśli chcesz, by Wasze relacje posunęły się dalej, zachęć do tego faceta. Być może on ma jakieś przykre doświadczenia z przeszłości? Może jakaś kobieta odrzuciła go wcześniej i dlatego się boi?
Przyczyn może być kilka, jednak Twoim zadaniem jest go przełamać.
Najlepszym sposobem będzie zachęcić mężczyznę, przekonać go, że czekasz na jego ruch i że nie musi się obawiać konsekwencji. Podczas kolejnego spotkania w trakcie rozmowy daj mu do zrozumienia, że nie musi obawiać się odrzucenia z Twojej strony. Zrób to jednak delikatnie i najlepiej niedosłownie (zasugeruj mu to gdy nadarzy się okazja). Możesz również postawić mu wyzwanie. Np załóżcie się o coś, a nagrodą niech będzie buziak.
Jeśli to nie poskutkuje to możesz pocałować mężczyznę na powitanie/ pożegnanie w policzek lub go przytulić.
Staraj się go dotykać gdy nadarzy się okazja (pretekstem może być np. śliski chodnik( powiedź że masz śliskie buty i musisz się go złapać bo się przewrócisz)). Wymyśl cokolwiek. Każdy pretekst jest dobry ;)

Możesz również prowokować sytuacje w których dojdzie między Wami do zbliżenia (np złap go , (by się nie przewrócić), popatrz mu głęboko w oczy i zbliż się do jego ust (ale nie całuj go, no chyba że sam to zrobi). Wszystkie sytuacje powinny wyglądać naturalnie i spontaniczne.


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz