jak poderwać chłopaka

wtorek, 14 grudnia 2010

Facet mnie nie lubi

hej jak poderwać chłopaka z klasy równoległej który zbytnio mnie nie 
lubi i mnie unika ?

ODPOWIEDŹ

Witam,
o tym jak poderwać kolegę z klasy już było. Poszukaj we wcześniejszych postach i skorzystaj choć z niektórych rad.
Myślę że znajdziesz coś dla siebie.

Szkoda, że nie napisałaś dlaczego uważasz, że chłopak Cię nie lubi.
Ciężko mi cokolwiek doradzić, bo nie wiem czy się znacie, czy już ze sobą rozmawialiście
lub czy dałaś mu jakiś powód dla którego miałby Cię nie lubić?

Byś może to tylko Twoje złe wrażenie?
Jeśli naprawdę chłopak Cię nie lubi to musisz go przekonać że jesteś sympatyczną, miłą
i wartościową dziewczyną z poczuciem humoru (to faceci cenią najbardziej.
Kiedy będziesz obok niego rozmawiaj z przyjaciółmi,uśmiechaj się, żartuj.
Udowodnij mu, że źle Cię ocenił za pierwszym razem.
Na początek spróbuj tego, bo naprawdę ciężko mi doradzić cokolwiek gdyż nie znam szczegółów.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz