jak poderwać chłopaka

wtorek, 31 sierpnia 2010

Podstawy podrywania

Droga Uwodzicielko!

Rzeczywiście książka , którą mi polecasz jest bardzo interesująca i
na pewno
bardzo skuteczna. Ale mój problem jest inny. Chodzi o to, że jeszcze w
ogóle
nie mam faceta. W "taktyki sprytnej kobiety" głównie jest opisany
sposób
postepowania z mężczyznami, kiedy jest się już w związku. Ja
potrzebuje
porad jak poderwć całkiem obcego mężczyznę, np. w mojej nowej szkole.
Jeśli
znasz jakieś skuteczne metody i techniki na podryw i mogłabys mi je
wyjawić,
to będę bardzo wdzieczna. Dzieki Tobie może odmienić się na zawsze
moje
życie. Niełatwo mi się do tego przyznać, ale jestem bardzo zazdrosna
np. o
moja koleżankę z podwórka, która wcale nie jest aż taka ładna, poza
tym jest
troszkę wulgarna, ale faceci lecą na nią jak muchy na lep! Nie wiem, jak
ona
to robi, ale bardzo mnie boli , jak spotykam ją co jakiś czas z innym
chłopakiem i z każdym po kolei się całuje, przy wszystkich. Nie wiem na
czym
polega jej sekret ale to niesprawiedliwe. Ale najgorsze jest to , ze ja
wcale nie jestem brzydka- jestem prawie taka sama jak moja kolezanka,
którą
wcześniej poisałam. Bardzo proszę pomóz mi....nie wiem co robić

Pozdrawiam
Czekam na jak najszybszą odpowiedź
Niekochana


ODPOWIEDŹ

Witam,
wiele dziewczyn pisało już do mnie z podobnym problemem dlatego też postanowiłam napisać dla Was książkę w której nauczę Was podstaw podrywania.
Znajdziecie tam odpowiedzi na większość Waszych pytań.

http://mezczyznapodkontrola.pl


Wejdź na podaną wyżej stronę. Myślę, że znajdziesz tam wszystko, czego szukasz :)

Pozdrawiam





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz