jak poderwać chłopaka

środa, 25 sierpnia 2010

Próbowac drugi raz?

Cześć;) 
mam problem z którym sama nie mogę sobie poradzić. Jest chłopak na
którym bardzo mi zależy, znamy się krótko ale razem spędziliśmy kilka
wspaniałych chwil. Myślałam że łączy nas coś więcej niż przyjaźń
zresztą on jakby to potwierdzał.Mam na myśli
całowanie,przytulanie,komplementy.Zabierał mnie na spacery, spędzaliśmy
czas sami jak i z paczką znajomych. Jednak jak szybko to się zaczęło
tak również szybko się skończyło. Nie widujemy się i
najprawdopodobniej on ma dziewczynę;/. Jestem raczej osobą która nie
wtrąca się w związki i nie chce ich rozwalać, jednak teraz sama nie
wiem co mam zrobić. Myślę że on coś czuł do mnie tylko nie wiem co
takiego się stało. Czy ja coś źle zrobiłam czy też ta dziewczyna
była szybsza odemnie. Chyba że też ja byłam dla niego tylko
"przygodą". Co mam zrobić?


ODPOWIEDŹ

Witam,
szkoda że nie napisałaś czemu Wasze kontakty się urwały- to by mi wiele wyjaśniło.
Wydaje mi się że oboje zaniedbaliście waszą znajomość. Ty nie napisałaś bo czekałaś na jego sygnał a on na Twój i tym sposobem Wasza znajomość się skończyła. Jeśli on ma dziewczynę to szkoda byś rozwalała jego związek (osobiście jestem tego przeciwniczką) ale to oczywiście kwetsia Twojego sumienia. Poza tym nie masz pewności że on kogoś ma więc zawsze możesz spróbować do niego znowu zagadać. Skoro macie wspólnych znajomych to postaraj się zorganizować Wasze spotkanie "przypadkowo". Popytaj dyskretnie koleżanki kiedy pojawi się gdzieś lub czy one nie wiedzą czegoś na temat jego dziewczyny. Jak się dowiesz kiedy zamierza się spotkać z Waszą paczką pojaw się tam przypadkowo ;) Zagadaj do niego jak do kumpla. Kiedy nadarzy się okazja do szczerej rozmowy zapytaj czemu Wasza znajomość się rozpadła. Możesz zacząć np. "Dawno Cię tu nie było....." i poczekać na jego odpowiedź lub dodać (wersja bardziej odważna bo stawiasz wszystko na jedna kartę) " Dawno Cię tu nie było, stęskniłam się trochę za Tobą". Lub zapytać co się stało że tak długo się nie odzywał. Wszystko zależy od Ciebie :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz