jak poderwać chłopaka

wtorek, 24 sierpnia 2010

Jak go rozkochać...

Witam:) Mam 19 lat a chłopak który mi się podoba ma 17. Jest to brat
mojej przyjaciółki. Jego zachowanie jest bardzo dziwne, czasami jest
neutralny, nie zwraca zbyt uwagi a są chwile kiedy jest blisko mnie,
patrzy w oczy, uśmiecha, całuje, żartuje. Nie wiem co tak na prawdę
czuje do mnie. Czasami mam odczucie że jestem jego kolejną przygodą a
czasami że to będzie coś pięknego. Dawno się nie widzieliśmy i nie
wiem jak teraz będzie to wyglądać. Nie mam jego numeru telefonu ani
numeru gg żeby w jakiś sposób zagadać. Nie wiem czy to jest sposób
podrywania jednak chciałabym z nim być, tylko nie wiem jak tego dokonać.


ODPOWIEDŹ

Witam,
z tego co piszesz wynika, że miedzy Tobą i chłopakiem doszło już do zbliżeń (pocałunek).
Jeśli chcesz być dla niego kimś więcej musisz stać się bardziej niedostępna. Kokietuj go, podrywaj ale nie dawaj mu nic więcej. Kiedy będziesz dla niego zbyt łatwą zdobyczą on nie będzie się starał i potraktuje Cię jako jedną z wielu.
Następnym razem gdy się spotkacie bądź zaczepna, podrywaj go, bądź zabawna ale nie pozwalaj mu na zbyt wiele. Bądź dla niego zagadką.
Kiedy on znowu zacznie Cię podrywać, uśmiechać się i patrzeć w oczy odpowiadaj mu przez moment tym samym a później przez chwilę go ignoruj. Po jakimś czasie znów okaż mu trochę zainteresowania, podrywaj i znów stań się niedostępna.
Takie zachowanie da mu wiele do myślenia ;)


Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz