jak poderwać chłopaka

środa, 1 września 2010

Kolega z pracy

Czesc, wlasnie sie natknelam na twoje odpowiedzi na pytania poniewaz mam 
problem i szukam pomocy.
No wiec tak, podoba mi sie facet, jest troszke starszy ode mnie ale mi
to nieprzeszkadza poniewaz niejest to duza roznica wieku. Poznalismy sie
w pracy, niestety widzielismy sie krutko bo jak ja zaczynalam prace to
On juz konczyl..
Jak sie widzxieismy to On zawsze pierwszy zagadaywal, to byly
najprostsze pytania i odpowiedzi zreszta tez, ale zawsze jak
rozmawialismy ja sie wstydzilam i niepotrafilam prxedluzyc naszej
rozmowy(mieszkam za granica a ten znajomy jest Brytyjczykiem wiec musimy
rozmawiac po angielsku, nie stanowi to dla mnie problemu ale jak z nim
rozmawiam to sie czuje jak bym ciagle cos zle mowila mimo to ze tak
niejest). Niestety teraz niemam zabardzo szansy na to zeby z nim
porozmawiac bo stracilam prace. Dodam jeszcze ze On pracuje w kawiarni.

Wczoraj tam poszlam, akurat trafilam na jego zmiane, i sam podszedl i
zagadal odrazu jak odeszla moja siostra ktora byla ze mna mimo to ze
mial bardzo duzo pracy. Czy myslisz ze mam u niego jakies szanse??

Co powinnam zrobic? Chce zeby wkoncu zobaczyl ze mi na nim zalezy.. i
chce sie dowiedziec czy ja mam u niego jakies szanse..
:):)
Pozdrawiam

Nowa :):)


ODPOWIEDŹ



Witam,
szanse są zawsze :)

Skoro mężczyzna do Ciebie podszedł i pierwszy zagadał to znaczy że chciałby Cię lepiej poznać. Nie myśl o tym , że coś powiesz źle, tylko skup się na nim. Przecież facet wie, że jesteś Polką i pewnie ostatnią rzeczą jaka przyjdzie mu do głowy będzie sprawdzanie Twoich umiejętności językowych :)

Wybierz się znowu do tej kawiarni jednak tym razem idź sama (jak zauważyłaś podszedł dopiero gdy Twoja siostra odeszła). Kiedy przyjdzie zacznij z nim rozmowę jak z dobrym znajomym.
Przywitaj się, zapytaj co u niego słychać a kiedy przejdziecie do tego co chciałabyś zamówić zapytaj z uśmiechem na ustach "A co mi Pan poleca?" (nawet jeśli jesteście na "Ty"). Ma to wyjść w sposób zabawny, lekko go przy tym kokietuj spojrzeniem. Staraj się jak najdłużej z nim rozmawiać, jednak kiedy zauważysz, że nie macie już o czym rozmawiać powiedz coś w rodzaju "Nie chcę Cię zatrzymywać bo pewnie masz sporo pracy" lub "Przyszedł klient wiec chyba musisz uciekać" Dzięki jego odpowiedzi dowiesz się czy czas spędzony z Tobą był dla niego miły. Jeśli odpowie coś w rodzaju że klient poczeka albo że niestety musi iść bo praca czeka możesz być pewna że jest Tobą zainteresowany. Możesz też spróbować inaczej : kiedy zauważysz że ktoś przyjdzie powiedź " Spory ruch dzisiaj więc chyba nie porozmawiamy (lekko smutna mina). Masz wtedy szanse że Cię gdzieś zaprosi :) Jeśli jednak się na to nie odważy sama możesz zaproponować spotkanie po pracy. "Kiedy masz jakiś wolny dzień? Może napijemy się wspólnie kawy i spokojnie pogadamy?(uśmiech)". Automatycznie masz szanse wziąć jego numer telefonu lub od razu się umówić ;)


Powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz