jak poderwać chłopaka

środa, 1 września 2010

Oboje chcemy czegoś więcej czyli działamy ;)

cześc
po 14 latach zanajomości ponownie nawiązalismy kontakt.Obydowje
przeszlismy przez cieżkie zwiazki. od ubiegłego roku spotykamy sie w
każdy weekend i umawiamy na kawe, ciacho, spacer czy oglądanie
filmów.poznałam jego rodziców oraz rodzinkę.Mamy tez wielu wspólnych
znajomych, z którymi spedzamy duzo czasu. mamy wiele wspólnych tematów
do rozmów, wiele podobnych planów na przyszłośc, wiele bardzo podobnych

marzeń.
pan X( tak go nazwijmy) do ubiegłego msc nie kierował zadnych aluzji
jednak ostatnimi czasu zaczął.nie zwraca sie juz po imieniu lecz
pieszczotliwie. Ostatnio równiez podczas rozmowy powiedział, ze jestem
dobrym materiałem na partnerkę zyciowa, żone i matkę.Kilka krotnie
pocałował mnie ze wzajemnością. Mieszkamy w dosc dalekiej odległosci
od
siebie ale jemu nie przeszkadza to gdyz odwiedza mnie. rozmawiamy tez o
seksie..i co by było gdyby..
libie go ale chciałbym aby cos z tego wyszło... jednakże do końca nie
wiem co zrobic..


ODPOWIEDŹ

Witam,
z tego co piszesz jasno wynika że mężczyzna jest Tobą zainteresowany i czeka na jakiś znak od Ciebie :) Wasza znajomość ciągnie się już jakiś czas, dobrze się ze sobą czujecie i oboje chcecie czegoś więcej. Nie pozostaje nic innego jak zacząć cieszyć się czasem spędzonym razem i dążyć do związku. Kiedy następnym razem będziecie znowu rozmawiali o związkach zacznij go lekko prowokować np.
-"Jesteś idealną kandydatką na żonę."
Ty- "Chcesz mnie sprawdzić?" (kokietujące spojrzenie i zaczepny uśmiech)

Daj mu do zrozumienia że też chciałabyś spróbować. Możesz też podczas kolejnej szczerej rozmowy powiedzieć że obawiasz się czy by Wam wyszło i boisz się zaryzykować... Kiedy on zacznie Cię przekonywać że warto spróbować - ulegnij po kilku argumentach ;)


Życzę powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz