jak poderwać chłopaka

czwartek, 17 września 2009

Jak poderwać nieśmiałego chłopaka jeśli sama jestem nieśmiała?

Mam 19 lat. Od jakiegoś czasu należę do pewnego klubu, w którym jest
facet, który z każdym kolejnym spotkaniem czy wyjazdem klubowym coraz bardziej
mi się podoba. Nie wiem co o mnie myśli, on jest taki spokojny, wyciszony
i mimo iż nie stroni od żadnych naszych imprez, to raczej bardzo
nieśmiały, a ja nigdy nie byłam dobra ani we flirtowaniu ani uwodzeniu. Czasami
odwozimy się wzajemnie po tych spotkaniach, bo dość blisko siebie mieszkamy i
z każdym razem coraz łatwiej nam się ze sobą rozmawia (bo ja jestem
cholernie nieśmiała, choć moi znajomi mówią, że kompletnie tego po mnie nie
widać, wręcz przeciwnie). Bardzo bym chciała żeby się mną
zainteresował, a nie należę do dziewczyn, które potrafią wykonać pierwszy ruch. Moja
przyjaciółka wpadła na pomysł bym wkręciła jego najbliższego kumpla,
żeby powiedział mu o mnie jakieś miłe słówko, ale niestety jego kumpel
jest mną zainteresowany, więc niestety nie wchodzi to w grę. Za dwa dni
mamy kolejny, dwudniowy wyjazd klubowy. Chciałabym jakoś zadziałać ale nie
wiem jak. Czy mogłabyś mi pomóc? Nie chcę przepuścić takiej okazji i
takiego faceta. Nawet nie wiem jak odczytywać jego zachowanie, żeby wiedzieć
czy zaczyna się mną interesować czy nie ma na to szans. Mamy swoje numery
telefonów, ale wykorzystujemy je bardzo rzadko i tylko do spraw klubowych.

Bardzo proszę o pomoc!!!



ODPOWIEDŹ

Witam,
masz wiele możliwości żeby poderwać tego faceta. Należycie do tego samego klubu, macie wspólne zainteresowanie,spotykacie się często nawet na kilka dni, masz jego numer, odwozicie się do domu, mieszkacie blisko siebie, macie wspólnych znajomych i chodzicie razem na imprezy! Masz tysiąc możliwości!
Najważniejsze żebyś złapała z nim więcej kontaktu. Postaraj się do niego zagadać jak się spotkacie. Nie wiem do jakiego klubu należysz ale możesz zacząć wątek od rozmowy dotyczącej spraw związanych z klubem. Załóżmy że ćwiczycie siatkówkę: zapytaj jak im poszedł ostatni mecz, trening. OBOJĘTNE! Wiem, że ciężko Ci się przełamać bo jesteś nieśmiała ale pamiętaj, że on Cię nie ugryzie a jeśli się nie odezwiesz, nie masz szans go poderwać. Kiedyś musisz się przełamać i to jest właśnie ta pora :)
Nie myśl o tym, że to facet którego chcesz uwieść. Traktuj go jak normalnego kumpla, wtedy będzie Ci łatwiej. Jeśli boisz się z nim porozmawiać możesz napisać najpierw smsa. Np. coś w rodzaju:
"Hej. Co tam u Ciebie słychać? Nie wiesz może o której jest jutro zbiórka? Pozdrawiam i miłego dnia życzę :*"
Jak odpisze kontynuuj rozmowę, ale już nie na temat waszego klubu, tylko jego dnia, samopoczucia(jeśli odpisze co u niego). Potem staraj się podtrzymać rozmowę i ciągnąć ją przez klika smsów. Kiedy się spotkacie możesz do tego nawiązać.
Poza tym macie przed sobą ten wyjazd. Tam postaraj się do niego zbliżyć. Uśmiechnij się, zagadaj, poproś o pomoc. Rób wszystko żebyście mieli okazję więcej ze sobą rozmawiać i się lepiej poznać.
Nie angażowałabym jego kumpli , ponieważ może się poczuć osaczony i będzie Cie unikał. Tym bardziej jak jego znajomy jest Tobą zainteresowany.
Chłopak jest nieśmiały więc lepiej jeśli wasza znajomość będzie się rozkręcała bez większej widowni ;)

Nie bój się wykonać pierwszego kroku! Uwierz w siebie i głowa do góry :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz