jak poderwać chłopaka

wtorek, 1 września 2009

Jak poderwać na weselu

Witam? Mam do Ciebie Uwodzicielko ogromną prośbę. Mam 19 lat i będę druhną u swojej koleżanki na weselu już za tydzień więc czasu zbytnio nie mam?…, drużbę poznałam już jakiś czas temu i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba. Tak bardzo, że jak jest przy mnie to ja zapominam języka, kompletnie nie wiem jak się zachowywać on widzi moje zmieszanie, ale jest na tyle miły, że nie wyśmiewa tego (to duży plus? )…Chłopak jest świetny, miły wrażliwy i bardzo dobrze wychowany miło się z nim rozmawia i to nie kobieta podtrzymuje rozmowę tylko on.... Rzadko się takich już spotyka…He he a jak już to…. No właśnie- ma dziewczynę, jest bardzo ładna i przypuszczam że dobrze im ze sobą, nie mam najmniejszych szans przy niej… Ale jest jeden minus mieszkają daleko od siebie poznali się na studiach, trochę słabe pocieszenie. :-/ i to że nie mówi o niej nic... Nie bardzo wiem jak sprawić żeby się do niego zbliżyć, wiem perfidne jest odbijanie chłopaka ale ja naprawdę pierwszy raz poczułam cos niesamowitego… przed nami wesele mam okazję ale nie umiem jej wykorzystać, a będzie gorzko, wspólne zdjęcia itd.. Nie chce puścić tego tak po prostu chociaż mieć tą pewność, że próbowałam, że się starałam… Pisze z tą prośbą bo nie jak nie umiem podrywać mężczyzn a już odbić to w ogóle.. Niestety brak mi pewności siebie… Proszęczas ucieka a ja w kropce chociaż doradź jak nim kokietować, uwodzić go i sprawić żeby zauważył mnie od tej innej strony nie jako starszej ale dziewczyny wartej zainteresowania…Jak się nie uda to cóż widocznie nie mnie on pisany, ale to co odpiszesz na pewno się przyda w przyszłości. PS: W nim jest to "coś" i nie chcę sobie tak poprostu go odpuścić.. Pozdrawiam?


ODPOWIEDŹ

Witaj,
no cóż skoro chcesz walczyć to postaram się pomóc jak tylko będę mogła ;) Nie nastawiaj się jednak na jakiś ogromny sukces bo jak sama napisałaś on ma dziewczynę z którą jest szczęśliwy a jeśli naprawdę jest taki cudowny jak piszesz to... zostanie jej wierny i nie będzie się interesował inną...
Możesz jednak spróbować. Po pierwsze musisz się przy nim wyluzować. Jeśli będziesz się tak stresować to nie powiesz ani słowa a w ten sposób go nie poderwiesz ;) Zaprezentuj się jako miła i otwarta dziewczyna. Na weselu kilka rzeczy będziecie musieli zrobić razem więc masz czas żeby pobyć z nim sam na sam i porozmawiać. Wtedy musisz pokazać wszystkie swoje najlepsze cechy. Postaraj się być zabawna, odpowiedzialna, miła. Możesz poprosić go o pomoc a potem podziękuj, zaznacz że nie dałabyś rady bez niego "Dziękuje, kochany jesteś. Nie dałabym rady sama tego zrobić" i uśmiech ;) Postaraj się złapać z nim jak najlepszy kontakt zanim jeszcze będzie "gorzko"... Może on sam ośmieli się dać Ci buziaka, jeśli nie sama możesz to zrobić. Pamiętaj jednak żeby się do niego nie przykleić! To ma być delikatny pocałunek, nie zapominaj że patrzy na was jego dziewczyna i wszyscy goście ;) Poza tym chyba nie chcesz wyjść na napaloną małolatę?
Będziesz miała okazję z nim zatańczyć, pójść na zdjęcia... Nie oczekuj jednak że po weselu będziecie od razu parą.
Dobrze gdybyś zabrała jego numer telefonu, w ten sposób będziecie mieli okazję utrzymać wasz kontakt a może nawet się spotkać. Jeśli na weselu dasz z siebie 110% to być może chłopak się Tobą zainteresuje :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem nie powinnaś odbijać faceta innej kobiecie!!! Pomyśl jak Ty byś się czuła jak jakaś lafirynda zabrałaby Ci ukochanego.

    OdpowiedzUsuń