jak poderwać chłopaka

czwartek, 17 września 2009

Jak poderwać kolegę z klasy?

Witam
Kurs jest bardzo przydatny. Po przeczytaniu niektórych porad faktycznie
zaczęłam je nieświadomie wprowadzać w życie.
Mimo wszystko jednak mam problem. Podoba mi się chłopak z mojej klasy.
Rozmawiamy na ogół rzadko, chociaż zdarza się. Kontakt wzrokowy też jest.
Dziś uśmiechnął się do mnie, potem podszedł i rozmawialiśmy. Przez
chwilę.
Co robić, by w końcu zaczął interesować się mną bardziej?
Jest jeszcze jedna sprawa - kiedy ktoś mi się podoba, jestem raczej dla
niego przykra. Nie dosłownie złośliwa, ale przykra. Chłodna, jakbym w
ogóle się nim nie interesowała. Tak samo jest w tym przypadku.
Co zrobić, by to zmienić?
M.
PS. Jak sprawić, by on tego chciał bardziej niż ja?:D


ODPOWIEDŹ

Witam,
odpowiedź na swój list znajdziesz praktycznie w każdym poprzednim.
Żeby facet zaczął się Tobą interesować musisz najpierw stać się dla niego widzialna, a to oznacza, że musisz mieć z nim jakiś kontakt. Chodzicie razem do szkoły więc nie rozumiem dlaczego nie rozmawiacie. Podejdź do niego i zagadaj o jakieś zadanie, sprawdzian. Cokolwiek. Potem postaraj się porozmawiać o sprawach niezwiązanych ze szkołą. Patrz na niego czasami Kiedy spotkacie się wzrokiem - uśmiechnij się. Możesz to powtórzyć kilka razy na jednej lekcji. W ten sposób dasz mu do zrozumienia że Ci się podoba i może on sam zacznie wykonywać jakieś ruchy. Postaraj się też w trakcie rozmowy zagadać tak, by zdobyć jego numer telefonu lub gg. Jeśli Ci sie to uda rozmawiaj z nim, a potem rozmowy wirtualne wplataj w życie, nawiązuj do nich. Staraj się go poznać. Później musisz zacząć spędzać z nim czas poza szkołą. Możesz zacząć od wspólnych wycieczek na przystanek a skończyć na umówieniu się z nim na soczek ;) Grunt żebyście spędzili trochę czasu sami i poza szkołą. Reszta potoczy się sama.
A jeśli chodzi o to że jesteś przykra do osób którym na Tobie zależy to jest to reakcja obronna. Boisz się zaangażować dlatego wolisz odpychać takich ludzi swoim zachowaniem. Może być to też Twój "test". Popracuj nad tym, bo takim zachowaniem zawsze będziesz odpychać chłopaków. Im się wydaje że nie jesteś zainteresowana i sobie odpuszczają. Tracisz przez to wiele okazji i krzywdzisz nie tylko tych facetów ale też siebie.

A co zrobić żeby ona chciał bardziej niż Ty? To zależy od sytuacji. W Twoim wypadku trochę za wcześnie na takie działanie :)

Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. hej ! mam problem ! . podoba mi się chłopak z klasy , ale on jest zakochany w Magdzie z Poscienia . ( chłopak ma na imie : Michał )
    jest przystojny ale ciacho :)))
    i właśnie taki mam problem . : //
    i nie wiem jak go wyrwać :(((((((((
    bardzo proszę o pomoc :)

    plissssssssssssssssssssss ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesc! Bardzo mi się podoba chłopak, który jest trochę zakochany w mojej koleżance (on ją wcale nie obchodzi). Tak się składa, że chodze z nim do klasy i czeakam, tak jak on godzinę na świtlicy. Mam okazję też z nim potem wrócic do domu. Co mam zrobic, żeby mną się trochę zainteresował, ale, żeby potem nie było z tego kłopotu?! Proszę o szybką odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:)
    Ja piszę na gg z takim chłopakiem, który jest zajęty, ale to on zawsze pierwszy pisze. zakochałam się w nim ale niewiem jak to mu powiedzieć bo boję się że mnie oleje:( Zawsze pomagam mu gdy coś się psuje między nim a jego dziewczyną. Ale on traktuje mnie raczej tylko jako przyjaciółke. A ja Go kocham!:(
    co mam zrobić!!
    proszę pomóżcie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi sie chłopak , który chodzi do mojego brata kalsy , normalnie gadam z nim na gg ale on mieszka po za miastem i nie mam jak go zaprosić na piwo lub cos innego .. I tak jak by mnie nie zauważa . Nie wiem jak go zachęcić żeby przyjeżdżał do mojego mista chociaz na chwile i był chociaz troche mna zainteresowany .. Pomóżcie !!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam problem chodze z chłopakiem z klasy ale on mne olewa i ignoruje podoba mi sie ale on uważa mnie za skończoną kretynke bo jak sie spotykamy to ja nie mam pojęcia o czym z nim rozmawiać prosze o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie koleś ale on nie zwraca na mnie uwagi ma na imię kuba i jest bardzo przystojny pomużcie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey:)
    Podoba mi się taki chłopaka ma na imię Albert;**
    Jest bardzo przystojny:))
    Kocham go i zawsze będę:*:*
    Ty mój przystojniaczku:):)=)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey!
    Podoba mi sie chłopak z mojej klasy....
    Ma na imie Mateusz jest słodki,miły.przezabawny....
    Zakochałam sie w nim,,,czuję cos do niego już przez 2lata.
    Powiedziałam mu to,ale on powiedział tylko Wow.
    spytałam czy chce zemną chodzić ale on chodzi z inną...
    Ja juz niewiem co mam robić!!!!
    POMOCCYYY

    OdpowiedzUsuń
  9. czesc
    zakochalam sie w moim bylym chlopaku.Zerwalam z nim pare miesiecy temu a teraz znow sie zakochalam jak to mu powiedziec?

    OdpowiedzUsuń
  10. pomocy mam 14 lat chłopak który mi się podoba jest o 2 lata starszy on podoba mi się już trzy lata ale nigdy jakoś nie mam śmiałości by do niego podejść albo napisać,on często się na mnie patrzy ale gdy jego koledzy podchodzą do mnie i moich koleżanek to on do nas nie podchodzi gdy obok mnie przechodzi przechodzą mnie dziwne dreszcze i tp...pomocy co mam zrobić ....

    OdpowiedzUsuń
  11. CZesc mam b.wazna sprawa chlopak ktory mi sie podoba nie wie ze istnieje jest o rok starszy co robic.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Chodzę do klasy z chłopakiem w którym kochają się wszystkie dziewczyny ze szkoły!!
    Bardzo mi się podoba, jest przystojny!!
    Co mam robić?? Ostatnio zauważyłam że na mnie patrzy i się uśmiecha

    OdpowiedzUsuń
  13. hej
    zabujalam sie w moim koledze z klasy ale on tego nie widzi co mam zrobić on nie wyznaje uczuc
    jest mi bardzo ciężko z tym bo nie wiem co mam zrobic .
    pomóżcie plis......

    OdpowiedzUsuń
  14. Heyy .

    nie podoba mi sie nikt z klasy ale gdy mój były zemną zerwał to zaczoł mi sie bardziej podobać mój były chłopak nazywa sie Zenek i jest bardzo wysportowany i sexsii trenuje RUGBY w Rudzie śląskiej co mam robuiiiićć

    HEELP ..!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć pare miesięcy temu zerwałam z chłopakiem,ale teraz znów się w nim zakochałam.Chciałabym się dowiedzieć czy on też jeszcze coś do mnie czuje ale niewiem jak.Błagam pomóżcie on za tydzień wyjeżdża do internatu w Biłgoraju będzie przyjeżdżał tylko na weekend.Niewiem co mam robić czekam na porade!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak chodziłam do przedszkola: do 4 grupy, to był pewien chłopak w którym się bujały prawie wszystkie dziewczyny i ja też.Był wysoki i przystojny. byliśmy partnerami w tańcu i on sam zauważył że mu się podobam. W zerówce byliśmy kumplami. jako jedyna dziewczyna bawiłam się klockami z chłopcami. Jeśli go kochasz to mu to powiedz. jeśli cie odrzuci, to jego strata,a jak jednak darzy cię tym samym uczuciem.

    Uważaj na kumpli twojej sympatii. Bo to oni mogą mu przeszkadzać w wyznaniu uczuć.
    Twoja sympatia może się bać że będą się z ciebie śmiać.
    Od początku tamtego roku szkolnego podobał mi się jeden facet. Spytałam czy mu się podobam odpowiedział,że tak jak się znowu spytałam tym razem przy jego kumplu udawał że nie wie o co chodzi,a jego kumpel powiedział żebym się od niego odczepiła (w sensie od mojej sympatii).

    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Witajcie!
    Podoba mi sie mój kolega z klasy. Znam go od niecałych dwóch tygodni.Rozmawiamy na gg ale jesli na żywo to bardzo rzadko albo wcale.Na lekcjach przyglada mi się z zaciekawieniem.Wiem, ja to czuje, kątem oka wszystko widze.Na kazdej lekcji uśmiecha sie do mnie.Wiadomo że ja tez to odwzajemniam. Dzisiejszego dnia spojrzałam sie w jego strone i napotkałam jego wzrok przytrzymując jakies 10 sekund. serce waliło mi jak młot.
    POdczas rozmowy na gg powiedziałam mu miłą rzecz ze ma piękne oczy w których jest coś wyjątkowego i wgl wydaje mi sie wyjątkowy.A nasza jeszcze wczesniejsza rozmowa polegała na tym, co lubie słuchać itd.Sam sie o to zapytał.Nie wiem czy mi zaufał ale opowiedział mi kawał swojego zycia.Jest mi bardzo przykro, tyle wycierpiał.Nie dziwie sie dlaczego jest taki nieśmiały.Cóż mam zrobić w takiej sytuacji?POmożcie proszę..

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey!Bardzo podoba mi się chłopak o rok starszy ale nie wiem jak zagadać więc już ma mnie za dużego dzieciucha bo ciągle mówie to swoje ccceeeeść a on do mnie mówi dzieciak nie wiem czy mam dać se siana.

    POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej wszystkim;) Ja rownież mam taki problem? Podoba mi się chłopak z mojej klasy i to bardzo;) Nie wiem co zrobic jak do niego zagadać żeby i on się mną zainteresował.dodam że jestem nieśmiała.

    OdpowiedzUsuń
  20. HEJ poradze wam muśićie ze chłopakiem znaleśc wspulny temat np.jak on lubi naprzykłat hAREGO POTERA MUSISZ Z NIM GADAC O TAKICH SPRAWACH A JAK BEŃDZIEĆIE GADAC O TAKICH TEMATACH TO MORZE BYĆ TWOJIM PRZYJACIELEM A PUŻNIEJ TWOJIM CHŁOPAKIEM JA TERZ MNIAŁAM TAKI SAM PROBLEM ZOBACZYCIE TO DZIALA A ON CIĄGLE MUWI ZE MNIE KOCHA TO CZEJSĆ WSZYSTKIM TU PISALA PATRYCJA

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej zakochałam sie w moim kolegu który chodzi z moją przyjaciółką jak sie dowiedziałam ze chodzą to myslałałam ze sie zabije co mam zrobic zeby mnie zauwazył

    OdpowiedzUsuń
  22. hej zakochałam się w chłopaku odemnie z klasy ale nie wiem co mam zrobic bo do niego kazda dziewczyna startuje

    OdpowiedzUsuń
  23. hej:)mam problem.zakochałam się w chłopaku z klasy.podoba mi się od 1,5 roku.ma na imię Jasiu:) jest zajebiście śmieszny i fajny.ostatnio zaczęliśmy gadać razem,śmiać się i czasami sobie dokuczamy...kiedy ktoś powie oo Kasia(ja)i Jasiuu!!to robię miny i udaje że to nie prawda(że niby nie chce żeby to była prawda;p)no tak chujowo jest ogólnie...mowie mu jakieś tam komplementy...ostatnio jak np na inf z kol sprawdzamy kolegów na nk to on się krzywi i mówi że to pedał;p np:wczoraj zapytałam się tylko smsem o zad...a ten zaczął gadać tak że jak patrze teraz na skrzynkę to ze 20 smsów wysłaliśmy do siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  24. czesc zakochałam sie w jednym takim chlopaku z klasy on o tym nie wie jak mam mu to powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  25. hejjj
    ja tez zakochalam sie w chlopaku z mojej klasy i nie wiem co mam zrobic by zechcial ze mna chodzic .
    pomozcieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:):):):*:):*:):*

    OdpowiedzUsuń
  26. zakochałam sie w chłopaku ale on jest zakochany w innej dziewczynie czesto z nim rozmawiam siedzi przedemna jest w nim zakochochane 4 dziewczyny ze mna on tylko leci na jedna co mam zrobic zeby zainteresowal sie mna my z dziewczynami stworzylismy klub kto sie w nim zakochal i jego nazwalysmy mias on to wie i wie ze sie w nim kocham

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w chłopaku z mojej klasy.
    jest bardzo ładny i wysportowany. On mówi że nie kocha ale zawsze jak mi to mówi to jest u niego jakiś kolega i się ze mnie śmieją ;(
    nie wiem jak powiedzieć mu to że go kocham .A jeszcze jedno w nim kocha się jego przyjaciółka i nie wiem czy jak mu to powiem i gdy ona się dowie , chyba będzie na mnie bardzo zła ..;(
    prosze o POMOC !!

    OdpowiedzUsuń
  28. hej. podoba mi sie chłopak z klasy i do tego jest najładniejszy najbardziej wysportowany i do tego njabardziej olewa dziewczyny. ale nie mnie mnie za lubi i sie patrzy na mnie cały czas na lekcjach. i zachowuje sie w stosuku do mnie miło. jest dla mnie tolerancyjny i do tego nawet jak go bije to on mi nie odda a innym dziewczynom oddaje. ale tak na pokaówke przed kolegami z klasy ma inna młodszą . ja wiem że sie we mnie zakochał a on wie że ja sie w nim zakochałam . ale on jest w stosuknku do mnie nieśmiały i boi sie ze mnom rozmawiac, boi sie że coś skwasi. o i jeszcze jedno on chodzi ze mnom do klasy a kumpela go nienawidzi bo sie z niom pokłócił w 5 klasie i do teraz sie kłócom. a mnie kręcom niedostępni chłopcy, ale w nim jestem zakochana na maxxa. proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tez mam taki problem i w pon. chce do niego zagadac czy dobrze robie???????



    HELP~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. cześć chodze do klasy z bardzo przystojnym chłopakiem i pardzo mi się podoba ale on chyba się zakochał się w inej dziewczynie z mojej klasy jak ma zrobić żeby mnie pokochał proszę o pomoc bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć :) podoba mi się chłopak . Chodzę z nim do szkoły jest o 1 rok starszy . Ma na imię Sebastian. Napisał do mnie pierwszy i przez jakiś czas całe dnie ze sobą pisaliśmy ( on pierwszy zawsze pisał) spotykaliśmy się wieczorami ... pocałowaliśmy się ... i nagle przestał mi odpisywać , nie pisze już sam do mnie ... jak mogę odbudować naszą przyjaźń ? Proszę o szybką pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam problem. kocham się w najlepszym przyjacielu.bardzo wstydze mu powiedzieć o tym. normalnie rozmawiamy, mamy kontakt wzrokowy ze sobą i wogóle. nie wiem jak mu to powiedzieć. pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. zakochałam się takim jednym z mojej klasy ale on wcale nie zwraca na mnie uwagi.Moja przyjaciółka zaczyna go trochę podrywać .CO MAM ROBIĆ? BŁAGAM POMÓŻCIE !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń