jak poderwać chłopaka

wtorek, 1 września 2009

Jak po raz drugi zdobyć faceta?

Witaj miła Uwodzicielko!!!

Poznałam męzczyznę, nawiązała się miedzy nami nić sympatii, pisalismy

wiele o naszych intymnych oczekiwaniach, o seksie, doszło nawet miedzy
nami do pierwszego zbliżenia (nie uprawialismy jednakże seksu).
Jestem juz dojrzałą kobietą. Mam męża, on ma zonę. Obojgu brakuje nam

namietnosci, ciepła, czułosci, tego iskrzenia i cudownych fruwajacych
motylków w brzuchu. Dobrze się więc rozumielismy. To wszystko poczułam
znowu dzieki temu mezczyżnie i czułam się fantastycznie. Myslę, ze i on

poczuł się podobnie. Bylismy soba zauroczeni.
Niestety, po pierwszych czułosciach zaczął się dystansować, zarzucał
mi
zbytnią zaborczość, miał mi za złe, ze za duzo pisze do niego smsów.
Wszystko to doprowadziło do zakonczenia naszej znajomości.
Rozstalismy sie w przyjaznej atmosferze. Po miesiacu napisał do mnie, że
"to co było, a nie jest nie pisze się w rejestr".
Odczytałam to stare porzekadło w ten sposób, że mi wybacza moje
zachowanie.
Zamienilismy pisemnie kilka zdań, które zakonczyły się stwierdzeniem, ze

mozemy nadal sie przyjażnić.

Co mam teraz robić?
Jak się zachowywać?
Jak sprawic, zeby było znowu tak miło jak przedtem?
Jak poderwać go po raz drugi?
Czy to jest mozliwe?
Mineło kilka dni od naszej ostatniej rozmowy. On milczy, a ja nie mam
odwagi do niego napisać, bo wiem, ze męzczyxni nie lubią narzucajacych
się kobiet.
Dostałam niezła lekcję i wyciągnęłam z niej solidne wnioski.
Drugi raz tego błedu nie popelnię !!!!

Bardzo prosze o radę. Jeżeli byłoby to mozliwe to na mojego maila.
Dziekuje i pozdrawiam serdecznie
SKARB


ODPOWIEDŹ

Witam,
nie odpisuje na e-maile, wszystko umieszczam na blogu :) Zachowujesz 100% prywatności, gdyż Twój e-mail, imię czy nazwisko są wyłącznie do mojej dyspozycji i nigdzie ich nie wykorzystuję :)

A teraz do rzeczy...:)
Facet jest żonaty, zakończył z Tobą znajomość gdyż bał się że jego romans wyjdzie na jaw i straci swoją żonę. Ty pisząc do niego zbyt często stworzyłaś takie ryzyko dlatego zrezygnował z waszej znajomości. Możesz jednak popracować nad tym, by go odzyskać.
Jeśli posiadasz informacje dotyczące np. czasu jego pracy, albo pracy jego żony wykorzystaj to. Chodzi mi o to czy wiesz kiedy on jest bez niej. To ważne , gdyż wtedy jest najlepszy moment na to, by do niego napisać, masz pewność że Twoje smsy nie zostaną odczytane przez złą osobę a on będzie spokojniejszy.
Jeśli nie posiadasz takich wiadomości możesz wykorzystać portal nasza-klasa. Wyślij mu zaproszenie, nie musisz pisać żadnej wiadomości. W ten sposób może on sam się odezwie kiedy będzie sprawdzał pocztę.
Możesz też napisać e-maila. To może być coś w rodzaju:
"Hej. Mam nadzieję że nie będziesz mi miał za złe tej wiadomości. Chciałam Cię przeprosić za to że kiedyś byłam taka zaborcza. Sporo ostatnio zrozumiałam i wyciągnęłam wnioski. Nie chcę żebyś miał przeze mnie kłopoty, a jednocześnie nie chce też rezygnować z naszej znajomości. Dzięki Tobie odnalazłam to, czego brakowało mi w związku i nie chce z tego zrezygnować. Nie oczekuje od Ciebie nic, prócz paru miłych chwil... Odezwij się do mnie, gdy będziesz miał chwilę."

No i poczekaj na jego reakcje... Jeśli się nie odezwie, podaruj sobie tę znajomość.
Poza tym warto przemyśleć to, czy naprawdę chcesz zdradzić swojego męża. Narazie nie doszło do seksu ale kontynuując ten romans prędzej czy później będziecie się kochać, to nieuniknione. Pomyśl o tym, że w domu ktoś na Ciebie czeka... A namiętność, ciepło, iskrzenie? Wszystko da się zrobić, wystarczy tylko trochę nad tym popracować ;)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz