jak poderwać chłopaka

poniedziałek, 22 czerwca 2009

Facetowi zależy na jednym...

Witam,

ma problem z chlopakiem i dlatego postanowilam sie do Ciebie odezwac i
pporadzic. A wiec historia tego zwiazku brzmi nastepujaco:
Poznalam chlopaka w swoim wieku poprzez znajomego na dyskotce, ale on na
tej imprezoie nie przejawial zadnego zainteresowania moja osoba, byl
cichy...niesmialy...albo to taka gra... Po dyskotece wszyscy wrocilismy do swoich domow
a ja pstanowilam do nigo napisac na NK. I od tego sie zaczelo. Dopiero
wyszlan ze zwiazku ktory trwal 7 lat i wydawalo mi sie ze ten chlopak daje mi
wlasnie to czego brakowalo mi w tamtym zwiazku. Widzielismy sie 3 razy. Na
trzecim spotkaniu poszlismy na kolacje i ja zaproponowalam ze jezeli ma ochote i
jest pozno to moze u mnie spac. Poszlismy do domku, dlugo rozmawialismy,
przytulalismy sie i calowalismy, ale w pewnym momencie zauwazylam ze zaczyna ta
sytuacja zblizac sie ku jednemu... Powiedzialam ze nie chce tego,ze go nie znam
w sumie wogole, i ze dla mnie facet z ktorym sie moge przespac musi byc
wyjatkowy a nie chce zeby to byla jednorazowa przygoda... on tez mi powiedzial
wiele rzeczy...miedzy innymi... CO TY MYSLALAS ZE BEDZIEMY CHODZIC ZA REKE??
sKORO ZROBILAS PIERWSZY KROK TO LICZ SIE Z TYM ZE MUSISZ ZROBIC KOLEJNY.... albo
wiesz ja potrafie przestac ale inny moglby nie potrafic!! tego typu rzeczy
uslyszalam... nastepnie wział swoje rzeczy i wyszedl... Ja nie wiem jak ja mam
reagowac na taka sytuacje, bo z jednej strony bardzo mi na nim zalezy a z
drugiej strony widze ze on poprostu liczyl na jedno... zle sie z tym czuje, ze
w ten sposob mnie potraktowal... i teraz juz wogole sie do mnie nie odzywa,
chodz ja szukam kontaktu... prosze Cie o rade bo nie wiem czy dobrze robie,
ze pisze do niego..


ODPOWIEDŹ

Witaj,
pierwszym błędem jaki popełniłaś było zaproszenie go do domu, drugim że się przytulaliście i całowaliście. Tak jak on Ci powiedział - wykonałaś pierwszy krok... Dla większości facetów to jednoznaczna propozycja.
Skoro on się nie odzywa to moim zdaniem są 2 powody:
a) jest mu głupio lub wstyd
b) zależało mu tylko na jednym
Plusem całej sytuacji jest fakt że się z nim nie przespałaś.
Moim zdaniem warto żebyś się zastanowiła czy na pewno to facet dla Ciebie....Widzieliście się tylko 3 razy a on już stwarza niekomfortowe sytuacje. Poza tym bardzo długo byłaś w związku i możliwe że teraz na siłę próbujesz zapełnić te pustkę.
Jeśli jednak nadal uważasz że jest wart zachodu napisz do niego. "Hej. Chciałabym się z Tobą spotkać i pogadać. Nie mam zamiaru udawać, że nic się nie stało lub że się nie znamy. Jak znajdziesz chwile odezwij się do mnie". Jeśli chłopak odpisze masz okazje się z nim spotkać i wszystko wyjaśnić, jeśli nie, napisz do niego jeszcze raz za kilka dni " Widzę ze jednak za bardzo Cię przeceniłam. Szkoda, bo myślałam że jesteś inny niż reszta facetów. Dziękuje za miło spędzony czas :) Pozdrawiam" Wtedy wyjdziesz z twarzą z całej sytuacji i pokażesz że dużo stracił.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz