jak poderwać chłopaka

piątek, 19 czerwca 2009

Facet bawi się laskami

Mam duży problem, zakochałam się w chłopaku, który wykorzystuje
dziewczyny i interesuje go tylko zabawa bez zobowiązań. Nasza znajomość
zaczęła się tak, że to on mnie poderwał na dyskotece i wziął ode mnie numer
telefonu, następnego dnia przyjechał parę razy do mojej pracy (pracuję w
sklepie) i nawet po pracy odwiózł mnie do domu. Nie za wiele rozmawialiśmy,
raczej starałam się nic o sobie nie mówić. Parę dni temu wyszło tak,
że zrobiliśmy sobie małą imprezę no i musiałam zostać u niego na noc.
Wtedy całowaliśmy się przez parę godzin, przytulaliśmy i trochę
pieściliśmy. Piszę trochę, bo pozwoliłam mu tylko dotykać piersi, nic więcej.
Wtedy właśnie powiedział mi, że wykorzystuje dziewczyny i że nie chce
żebym sobie zrobiła nadzieję. Zapytał też czy nie będę żałować nawet
jeśli nic by z tego nie wyszło. Powiedziałam, że żałować nie będę i
nadziei sobie też nie zrobię. Jednak zrobiłam... Następną noc również
spędziłam u niego i tutaj już doszły pieszczoty całego ciała, ale na
seks mu nie pozwoliłam. Nie wiem, może za dużo mu dałam, ale tak bardzo tego
potrzebowałam, dobrze że chociaż przed seksem się powstrzymałam,
powiedziałam mu, że seks to jedyna rzecz której ode mnie nie dostanie bez
zobowiązań. Wczoraj zaś się spotkaliśmy na dyskotece i mówił mi, że źle
trafiłam, całował mnie i mówił, że korzysta z okazji i zazwyczaj dostaje
to czego chce. Oczywiście udawałam, że nic nie czuję i tak samo się
bawię tą sytuacją jak on. Teraz nie wiem co zrobić, wiedziałam od początku
jaki jest, a mimo to zakochałam się. Chciałabym bardzo zrobić tak, żeby
on też się zakochał, wtedy na pewno by się zmienił, ale jak to zrobić,
skoro ma to, czego chce?


ODPOWIEDŹ

Witam,
trafiłaś na bardzo trudny typ faceta i trochę źle to rozegrałaś. Jeśli chcesz wzbudzić jakiekolwiek zainteresowanie u takiego mężczyzny musisz być niedostępna przez jakiś czas. Ten facet jak sam Ci powiedział zawsze dostaje to czego chce,czyli zabawę bez zobowiązań. Ty powinnaś się zaprezentować jako atrakcyjna kobieta o którą trzeba się postarać. Musisz wzbudzić jego zainteresowanie a później go zwyczajnie ignorować. Przyciągasz i odpychasz. Raz udajesz zainteresowaną a później sprawiasz wrażenie jakby Cię w ogóle nie interesował.
Jeśli dalej będziesz mu pozwalać na zabawę i pieszczoty nigdy go nie zdobędziesz gdyż będzie Cie traktował jako jedną z wielu... Pobawi się i Cię zostawi.
Ciężko będzie teraz naprawić tę sytuacje bo zaakceptowałaś jego podejście i posunęliście się trochę za daleko. Możesz jednak spróbować "zwolnić"Kiedy się spotkacie nie pozwól mu nawet na pocałunek. Rozmawiajcie i trochę go kokietuj ale na nic więcej mu nie pozwól. Zachowuj się tak, jakbyście się poznali dopiero, gadaj z nim, pokaż że jesteś wartościowa dziewczyną o którą warto sie starać i że nie jesteś jedną z wielu jego panienek do towarzystwa. Traktuj go jako dobrego znajomego a nie faceta do łóżka.

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. miałam podobną sytuację... podszedł do mnie facet na dyskotece i zaczął ,,łowić".
    podrywał, spoglądał w wolnym tańcu przytulał... taki facet który sie bawił... dostał ode mnie numer telefonu i tydzien po umówilismy się w tym samym miejscu... i tak pare razy sie spotkalismy zaczełam cos do niego czuć ale nie dawałam tego po sobie poznac... teraz jestesmy razem już od 5 miesięcy :) Mysle ze jak przestaiesz się nim interesowac sam zwróci jaką piekną i sexowna kobieta jestes... ;]
    życzę powodzenia! Dasz Radę.! :)

    OdpowiedzUsuń